Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a to ještě v reálu:-)dík za R^

0 0
možnosti
Foto

I53v41a44n 81M26a30r82e29k

25. 9. 2018 19:13

Dík za krásný blog p.Šišo, pro bývalého fíru je to jako pohlazení . R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

díky a věřím...jsem taky od fochu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jste se tam měli. Co Budváč, chutnal?;-)

0 0
možnosti
Foto

nevím jak ostatní, ale já se tam fakt měl...i brejle jsem ztratil, abych je pak barem opět našel:-)

2 0
možnosti
Foto

Krásný mašinky i fotky, Jaromíre :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Luxusní kousky i celý blok.:-))Pro vlaky jsem měla vždycky slabost. Jaromire, moc díky.

1 0
možnosti
Foto

no jo, kolem mě jezdili celý život:-):-)Soňo díky

1 0
možnosti
Foto

Pěkný mašinky - já mám vláčky moc ráda! Pivo nemusím, ale na obrázek večerních Budějic se ráda podívám. R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

no tak jen náměstí...no :-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, jedním slovem.....R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Miluju mašiny a vlaky.:-)R^tohle je luxusní pokoukání.

0 0
možnosti
Foto

tak příště osobně:-)

1 0
možnosti
Foto

mašinky jsou spíš klučičí téma ale ten závěr potěšil i nás holkyR^;-D

0 0
možnosti

Tedy, Jaromíre, to je ale krásy v jednom blogu. A jak těší ten profikomentář!

Moc jsem si to užila (a ještě se určitě vrátím).

Díííky moc!:-)

0 0
možnosti
Foto

no to víš na mašinky jsem jako dělaný:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik