Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ahoj, na tuhle akci jsem zapomenul a to jsem odsud.:-) Moc pěkné Jaromíre.R^

0 0
možnosti
Foto

no vidíš a to jsme mohli zapařit:-)

0 0
možnosti
Foto

a já děkuju také:-)

0 0
možnosti

I69v76a 27M58a35r24k89o35v45á

26. 9. 2018 22:22

Krása s nádherouR^. V těch "bufalkách" děda jezdil jako topič, a jednou nás vzal s sebou jako malé děti na "palubu". Takže díky za oživení vzpomínek:-)

0 0
možnosti
Foto

tak to je opravdické oživení :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Leccos z toho pamatuju R^

1 0
možnosti
Foto

ted nevím jestli to je dobře nebo ne :-):-)

0 0
možnosti
Foto

To je nádhera:-)R^R^. Stříbrný šíp jsem okukovala (cca před půl rokem? – možná už to bude déle). Stál vypulírovaný na Smíchovském nádraží, odkud ho měli někam převézt. Udělala jsem si pár fotek, ale byly mobilem a v šeru, takže nic.

0 0
možnosti
Foto

nádhera to fakt byla:-)

0 0
možnosti

Moc hezký mašinky!-)

0 0
možnosti
Foto

mašinky jsou všechny a furt hezký :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné mašinky a vláčky. Nádherný fotoblog. Vidím, že počasí přálo.

0 0
možnosti
Foto

a už druhý den bylo hnusně

0 0
možnosti

tak tohle je paráda :-) synkovi se obrázky moc líbily :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS