Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké fotky. Já byl v Tiraně třikrát v letech 2003 a 2004 vždy za bysnysem. Tehdy tam byly dva prvotřídní hotely; vystřídal jsem oba. A v tom, časově druhém jsem zažil "veselou pivní příhodu z natáčení".

Seděli jsme s kolegou na terase hotelu a pili pivko. A po třech kouscích jsem musel na WC, které bylo v hale, a pinglové s údivem sledovali, že jsem nejenže neupadl, ale dokonce trefil.

Albánie prostě není pivní zemí a muslimové se tam běžně koupou oblečení.

1 0
možnosti
Foto

Tirana je dnes jeden dopraní kolaps...dostat se do středu odhaduju tak zhruba na půl nádrže, podle toho vypadá ovzduší...to samé kanalizace.

0 0
možnosti
VF

Jako vždy dík za fotografie. Ještě že tam mají pivo. Vnučka cestovala víc po krajině, než po městech a byla Albánií nadšená. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

no mám jestě v záloze cca tři fotoreportáže:-)dík

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,57
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik