Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně si se zatoulal po světě.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

a to ještě neni všechno:-)

1 0
možnosti
ZM

tak tam jsem taky nebyl... a podobnou elektroinstalaci jsem viděl i v USA :-)

1 0
možnosti
Foto

jen u nás jsme hákliví :-)

0 0
možnosti

Jaromíre, to byl tedy pěkný výlet!

Fotky jsou tradičně skvělé, a z tohoto místa opravdu zajímavé:-))

Nejlepśí jsou ty "dráty od pantáty":-))

To je dílo. No, a jde to...:-D

Díky!

1 0
možnosti
RE

Byli jsme letos v červenci s bicykly. Skutečně super země! Nejlepší pivo je tam "Korca", kde na výrobu dohlíží český sládek, takže skutečně české pivo. Nejlepší jídlo je "Qofte", vlastně "čufty."R^

1 0
možnosti
Foto

jo, o tom pivu vím:-)

0 0
možnosti
ML

M50a39r96t79i97n 40L78a17c21o

10. 9. 2018 12:32

Albánsko je krásna krajina s veľmi milými ľuďmi a krásnymi ženami.;-) Potúlal som sa tam po "vidieku" pred pár rokmi na bicykli. Ste si istý, že z Pyramídy E.Hodžu je múzeum? Keď som tam bol, bola to opustená, rozpadajúca sa stavba a podľa fotky sa mi nezdá, že sa tam niečo zmenilo. Pivo Tirana je prekvapivo dobré.

1 0
možnosti
Foto

no ted nevím, jakou pyramidu máte na mysli...

0 0
možnosti
VS

Ta vyfocená galérie je původně Hodžovovo hrobka.. Nahoře je prosklená hvězda, odkud, v pravé poledne, padalo na jeho hrob sluneční paprsky. Pochybuji že by Tirana měla 800 000 obyvatel, když jsem tam byl v letech 1993 a 1994, tak měla necelých tři sta tisíc a z té cesty, po kterém jezdí ty fára, se stávala každý večer promenáda.

0 0
možnosti
Foto

Wikipedie udává 700 000 Albánci říkají, skoro milionové město, tak jsem tovstřihnul nějak mezi:-)

0 0
možnosti
MJ

Jo jo. Ja si tak brouzdam po hezkych fotkach z Albanie a upijim kafe. A pak pride na radu cesky revizak a ja musim to kafe ktere jsem vyprsknul utirat z monitoru. R^

0 0
možnosti
Foto

to je mi líto, ale rozhodně to nebyl záměr:-)

0 0
možnosti
Foto

Super, pár lidí už jsem slyšel mluvit o Albánii pozitivně. Je pravda, že donedávna to byla nejuzavřenější evropská země, a proto je zatím nedotčena globálním masovým turismem. Za reportáž i fotky dávám oba palce nahoru R^R^ a zdravím skorosouseda. :-)

1 0
možnosti
Foto

díky :-) akle nenech se mýlit...nyní je světu otevřena až moc...podél pobřeží jeden hotel vedle druhého...a turisté začínají pronikat i do středozemí:-)

1 0
možnosti
Foto

A já pořád kde jsi, a ty zatím fotíš takovou nádheru!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

no trošku jsem se toulal :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik