Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

Jaromíre,

co jsem nezažil, nebudu komentovat (byť z vyprávění toho vím dost), nicméně Ti přeju za 4 dny pohodové prožití 50. výročí 13. narozenin ;-)

1 0
možnosti
Foto

no jasně, mladej kluk, díkas :-)

0 0
možnosti
SB

Bylo mně 18 let a ve třetím ročníku střední školy jsem byl na brigádě jako kombajnér v JZD Velké Výkleky (okres Nymburk), kde byl předsedou kovaný komunista a člen Národního shromáždění J.Kulhánek. Dopoledne jsme stávkovali proti okupaci a odpoledne jsme jeli sklízet obilí. Na vesnicích jsme žádní hrdinové nebyli.

1 0
možnosti
SB

Opravuji, ten předseda se jmenoval Kubánek.

0 0
možnosti
PK

Ahoj Jaromíre, bylo mi stejně jako Tobě. Byl jsem v té době na pionýrském táboře. Táta pro mě přijel. Cestou nás stavěli sověti s namířenými samopaly. Byl jsem docela vyděšený - pamatuji si to dodnes.RvRvRv

0 0
možnosti
Foto

to je vzpomínka na furt

0 0
možnosti
Foto

Kritizujeme Rusko ale byli jsme to my Češi kteří při prověrkách v době Husákovy normalizace odpovídali,že souhlasí s pobytem sovětských vojsk na našem území.Je to stále stejné. Lidé co lezou USA do zadku ,lezli dříve do zadku Sovětům. Hrdost je nám cizí.

0 0
možnosti
JV

Ale kdeže, pane Chýlku, ty strany jsou stále stejné - jediné co se změnilo je způsob boje a v tom jsou Rusové momentálně velice úspěšní. Ti, co lezli do zadku Sovětům, nyní nadávají na mainstream, sledují TV Barrandov a plnými doušky hltají ruskou propagandu z obskurních webů.

Západ se proti té záplavě dezinformací (zatím) neumí bránit a proto tahá za kratší konec provazu. A obávám se, že to tak ještě dlouho bude.

0 0
možnosti
JH

J89a37n 69H88y94n58e13k

21. 8. 2018 6:25

Tady je zase pamětníků. A těch nezveřejněných dokumentů. co se najednou vyrojilo.

0 0
možnosti
PK

P12a84v96e45l 42K41a48r29a66s

21. 8. 2018 12:41

Těch pamětníků a jejich příběhů jsou miliony. A je zřejmé, že vlastizrádcům a kolaborantům s okupantem je proti srsti, když se vyrojí.

2 0
možnosti
KT

Po rozpadu SSSR říkával můj muž, že Rusko se nikdy nezmění a všichni kolem se smáli, že je uhranutý a že to konečná. Neuplynulo ani třicet let a vida...

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi 11,stála jsem sama ve frontě na potraviny na Vinohradské třídě a hrozně jsem se bála rachotících tanků, o maminku v jiné frontě...při střelbě se mi v hlavě promítaly obrázky z válečných filmů, kterými jsme byly my děti doslova krmeny... A bála jsem se ještě dlouho poté všeho možného. A zbavit se těch všelijakých strachů nebylo nic jednoduchého.:-/ To nelze z paměti vymazat.

3 0
možnosti
KT

Mně bylo devatenáct a v rodině jsme to prožívali dosti dramaticky.

1 0
možnosti
Foto

Gratulace k VýběruR^

A karma jako Brno.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik