Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^paráda. Detenice znám,na zámku se brácha ženil a v krčmě měli hostinu. Jídlo bylo tenkrát luxusní,ale popravu neukazovali;-D

0 0
možnosti
Foto

ženění bez popravy...nechápu:-)

1 0
možnosti
Foto

v Dětenicích jsem také strávila víkend a fakt super-kromě toho jestli budu žrát nebo chlastat si pamatuju také číšníkovu otázku, jestli si dám další močku-samozřejmě jsem si ji dalaR^;-Dopakovaně

0 0
možnosti
Foto

pak jsme na tom byli stejně:-)

0 0
možnosti
AL

Když se dívám na vaše fotky a to hodně kritickým okem, tak mně vychází jedno - fotografováním byste se lehce uživil.

Pěkný den, pane.

Karma.

R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji, to je velice lichodivé:-)

0 0
možnosti
NM

...na uvedenou restauraci nelze zapomenout a to z mnoha důvodů....

0 0
možnosti
Foto

jo...kdo byl...těžko zapomenout:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký. Kdy naposled jsem sakra vařila ledvinky? A recepční je fakt štramanda. O tanečnicích nemluvě:-).

0 0
možnosti
Foto

no právě...ledvinky byly velký zážitek:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Dal bych si žejdlík toho "středověkého.":-P

0 0
možnosti
Foto

Tak to je přímo dokonalý průzkum. Až se hanbím, že mnoho z toho neznám osobně;-)R^

1 0
možnosti
VF

Jestli to, Jitko, není tím, že jsme neměli možnost a čas všechno poznat. Stydět se určitě nemusíme. Panu Šišovi jsem už dřív poděkovala za možnost "cestovat" aspoň s ním.:-)

2 0
možnosti
KB

pěkné, jen místo "y" v názvu Kopidlno "i"

0 0
možnosti
Foto

;-€no to jsem teda trdlo...díky za info, už to je opravený.

0 0
možnosti
VF

Jsem špičková (i špíčková) neznalkyně, prozraďte, prosím, jak se jmenuje to velké červené stavení. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik