Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J38a42n 17P57a34v36l41i93š

3. 6. 2018 15:00

Dobrý den pane Šíša.Dal jsem Vám karmu za Váš krásnou procházku Hradcem Králové.A ty Vaše komentáře k fotkám jsou naprosto jedinečné.Jinak bych se rád také zeptal ,kdy budete uvádět samostatný blog o Litomyšli.V diskusi na téma Litomyšl jste odpovidal jedné paní ... a to chystám o městě samostatný blog.Děkuji a přeji Vám ještě mnoho takových krásných obrazových blogů.

0 0
možnosti
Foto

dobrý den, díky za návštěvu a pochvalu...na Litomyšl se opravdu chystám, mám něco předfoceno...město sice trošku znám, ale hledám nějakého průvodce, který by mi ukázal to méně známé a přesto zajímavé:-)

0 0
možnosti
MS

Parádní fotoblog. R^R^

Byl jsem tam často služebně, ale nikdy jsem neměl dost času Hradec pořádně projít. ;-(

0 0
možnosti
Foto

velká škoda...tak třeba jindy neslužebně:-)

0 0
možnosti

Nojono ...Mechov.-)

.

R^

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Budu muset ten Hradec více prozkoumat. ;-)DÍKY

0 0
možnosti
Foto

rozhodně to udělej:-)

0 0
možnosti
Foto

Vašnosto, kdyby bejvali vědět dali, mohli jsme se sejít i na kávě. Tahle ti dám jen karmu.

0 0
možnosti
Foto

no jo...tak tedy příště:-)

1 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, dost povedené:-):-)

1 0
možnosti
ZM

Hradec byl dlouhá léta mým krajským městem, ale v podstatě jsem tam nikdy pořádně nebyl... krásné fotky :-) zase

0 0
možnosti
Foto

tak si tam teď byl aspoň trochu :-) dík

1 0
možnosti
RP

Moc hezké fotky R^mist, které mám ráda. O té zvonkohře jsem nevěděla přitom je to nedaleko od místa kde jsem prožila své dětství.

0 0
možnosti
Foto

furt se něco mění , staví a děje...člověk nestačí ani sledovat:-)dík za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

paráda! A co moji ségru, tu jsi tam nepotkal? Je v Hradci hérečkou

0 0
možnosti
Foto

ne...asi měla představení:-)

0 0
možnosti
Foto

Vidíš, musím to napravit, Hradec skoro neznám!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

ovšem to je nekázeň:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,95
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik