Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J23a69n11a 55M19a10j29o40v28á

16. 5. 2018 19:07

Z dronu jsem fotila jen jednou, tak cvičně a bylo to báječné :-), tak závidím. A zámek je to krásný, co? Dokonce mám poci, že ta lebka je mi podobná :-)

0 0
možnosti
Foto

tak podobná je vlastně nám všem:-)

0 0
možnosti
VF

Loni jsem v tom zámku byla na výstavě kamélií. V jednom pokoji byl tak nádherný vyřezávaný strop, že jsem se naň dívala víc, než na krásné kytice. Asi ho v den focení měli zavřený. Škoda, ozdobil by ještě víc Vaše krásné obrázky.

0 0
možnosti
Foto

no...tak to je možné..nebyl jsem součástí výpravy. Fotil jsem, kam mě pustili.

1 0
možnosti
Foto

Ty letecké pohledy jste pořizoval jak?

0 0
možnosti
Foto

Zámek znám, byl jsem tam, ale řekni, jak to děláš, že tam máš tak pěknou nevěstu (za mě tam fučelo a byla zima).

A Ty máš dron?

0 0
možnosti
Foto

no to musíš přijet když je teplo, nefouká a je tam zrovna svatba:-) dron nemám, ale asi budu muset mít...mám však ochotného kamaráda, vymyslím lokalitu, dodám scénář a on zase techniku.

0 0
možnosti
FF

.....možná i ta Bílá paní, mohla být vícekrát:-)

1 0
možnosti
Foto

byla monumentální:-)

0 0
možnosti
Foto

a co potom v reálu:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezká prohlídka,líbila se mi,zdravím Zd.:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pěknej bejvák, ale kostlivce bych doma nestrpěla (ani ve skříni ;-)). R^:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

...kdo ví kde ho měli:-)

0 0
možnosti
LH

TO je parádní zámek, díky Jaromíre, tam jsme ještě nebyli :-):-P

0 0
možnosti
Foto

tak zahrnout do kalendáře výprav :-)

0 0
možnosti
PS

P57e15t59r 80S51k97á83c64e95l

16. 5. 2018 11:44

Chválím velice, jsou to pěkné záběry. Pohled z nebe ale postrádá rozsáhlý zámecký park.

Na zámku a později i v podzámčí (dobové scény) se pro ČT točili též scény z Četnických humoresek. Podzámčí není až tak upravené, ale bydlí tam lidé.

Při příští návštěvě zámku v Rájci-Jestřebí tak nespěchejte a zajděte do parku nad zámkem. Rybníček a malý vodopád je tam ke shlédnutí, nepřeberné množství různých druhů stromů a keřů. Prostě relax jak má být.

Pod zámkem je zdevastované "letní kino" (bohužel), byli to pěkné zážitky vidět film proti a po západu Slunce. No a vedle kina pod parkem jsou zbudovány velké sklepy, kdysi tam měla sklady ovoce a zeleniny firma "Zelenina". Jak moudré jsme měli předky, šlechetné Salmovi. Dodnes nejsou s potomky tohoto slavného rodu (slévárny Blansko) řádně vypořádané restituce, ostuda vedení tohoto státu.

0 0
možnosti
Foto

o všem co zmiňujete vím, v Rajci se stavuju pravidelně, mám to ze Svitav kousek :-), ale park mě nijak zvlášť nenadchnul a kino jsem fotit nechtěl, respektivě nechtěl zveřejnit. Ve fotoreportáži chybí i kaple, která se v současné době opravuje....díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik