Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné obrázky z duchovních lázníR^:-)

0 0
možnosti
Foto

ale atmosféra se vyfotit nedá:-)

0 0
možnosti
Foto

Na Litomyšl mam vzpomínku mlhavou. Jeli jsme tam na víkend a já to proležela v penzionu,protože jsem dostala horečku. Ale náměstí jsem viděla:-)

0 0
možnosti
Foto

máš jezdit na výlety zdravá:-)

1 0
možnosti
Foto

Co je v lidech tvůrčího ducha! Jen ho pustit ze řetězu... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

no právě, ale odvázat se umí:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak máte tam ty lázně nebo ne?8-o

0 0
možnosti
Foto

no v Litomyšli jo, ale u nás ne;-(

0 0
možnosti
ZM

krasa, krasa :-) nejvic me zaujala ta svickova - to mi tu v USA chybi asi nejvic, uz abych byl doma a mohl si dat nejaky normalni jidlo ;-)

0 0
možnosti
Foto

dočkáš se dočkáš :-)

0 0
možnosti
Foto

Pohledné fotky i figuranti v kostýmech!R^:-) Zvláště se mi líbili modelové v plavkách dobře naložení v sudu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

těm bylo v tom parnu nejlíp:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Stručně a jasně - nádhera:-)

1 0
možnosti
Foto

bylo tomu opravdu tak:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,Litomyšl znám,tak jsem se s tebou po ní prošla,je to hezké městečko a krásné fotečky :-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

...a to chystám o městě samostatný blog:-)

0 0
možnosti
Foto

R^krása-souhlasím s tím že Litomyšl je úžasné městoR^;-)

byla jsem tam párkrát a pokaždé odjížděla se spoustou úžasných dojmů

0 0
možnosti
Foto

:-)taková Litomyšl je:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre paráda.....

Krásné fotky i s textem....Umíš zaujmout snad každého. Byla jsem tam s Tebou...v Litomyšli ...Děkuju R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik