Diskuse

Orlické hory a jejich pozoruhodní obyvatelé. Fotoreportáž.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre,krásné,miluju staré chaloupky,krásný, pro mně virtuální výlet,musím se v létě s vnukem na orličky podívat,zdravím :-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Nádhera. Orličky miluju. R^

0 0
možnosti
Foto

pak jsme Tomáši dva...dík za R^

0 0
možnosti
Foto

je mi to nějaký povědomý (i ty krávy v řadě jako bych odněkud znal) :-)R^

0 0
možnosti
Foto

žíš...přece z Orlických hor:-)

0 0
možnosti

Velmi hezky napsano a fotky kouzelne... takova mista rada navstevuju... .

0 0
možnosti
Foto

pak máme stejnýho koníčka:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta pšenka k Babišovi moc nejde, když už jsi ho zmínil.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

však jsem psal...někomuj...komu se neví:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný fotky. Některý ty chaloupky bych brala (nemyslím ty chatrče, samozřejmě ;-)) - seděla bych na zápraží a kochala se výhledem do kraje.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Připojuji se níže k Honzovi, lék na duši, pravidelně 3x denně. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)tak potom...to bych nestíhal, alééé...kdybys mi pomáhala s Honzou fotit, Tomáš Vodvářku by psal recepty a Klára vydávala v lékarně :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, Tvoje články jsou tak pěkné a uklidňující, že být doktor, předepisoval bych je místo všech psychofarmak.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) to se mi nečte vůbec špatně:-)dík

1 0
možnosti

Krásné záběryR^.Orlicke hory jsou moc pěkné.. Nejvíc se mě líbí fotka chaloupky kde leží to " unavené " kolo ;-).

0 0
možnosti
Foto

však se asi unavilo naschvál zrovna tam:-)

0 0
možnosti