Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^kus země, který asi nejvíc miluju, znám... a ta volhaV... v tý jsem si vozila zadek jako malá... děda ji prodal, až když to po dvaceti letech škemrání všichni vzdali a on to prodal chlapovi, co vozům rozuměl, co si ho můj děda, který byl životem a srdcem z orliček... přesunutý na totální západ , až si ho děda jako automechanika ověřil a vychoval... takže dojatá dvojmo a až do slanýho rozvodněnýho potokaVJaromíre

0 0
možnosti
Foto

no vidíš a to se řekne...auto a jaký to je kus různorodé historie:-) dík za návštěvu;-)

1 0
možnosti
LH

R^Jaromíre, jako vždy máš moc krásnou fotoreportáž, bezvadné popisky...jako bych tam byla také...Díky moc L*R^

0 0
možnosti
Foto

dík za nakouknutí a palec:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, ty jsi prostě borec!:-))) Jseš fakt moc šikovnej. Z těch krásných fotek jsem vybrala tři favority: barevný podzim, ty velmi soustředěné krávy při tvé přednášce, a ten barevný talíř:-D

Díky za bezva výlet!

0 0
možnosti
Foto

mě teda zaujaly nejvíc ty krávy...ale taliř taky dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

A kde je smažák s hranolkama?:-)

0 0
možnosti
Foto

špenát po dlouhé době taky potěšil:-)

1 0
možnosti
Foto

a poježdění taky:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Krásně jsem se projela, jako vždy;-)R^

0 0
možnosti
Foto

ani si neměla otlačený zadek jako já:-)

1 0
možnosti
LV

Když 10. května 1945 vystřelil z pancéřové pěsti sovětský voják na kostel v Neratově, aby ho zapálil a zničil, pod jeho nohama ještě žádné Polsko nebylo, pane Šišo.

0 0
možnosti
Foto

tak mi to řekli nezávisle na sobě dva domorodci. Neměl jsem důvod jim nevěřit a na celém příběhu od jeho zničení po současný stav to neni podstatné.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, avšak "mezi Úpou a Orlicí nebude ublíženo ani slepici", tak furt nelítejte po republice a zástaňte tady.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zástaňte je blbost, tak reději zůstaňte.

0 0
možnosti
Foto

Opět nádherný fotoblog. R^:-):-)

Ta Volha bylo dobré pohodlné auto. Jednou jsem s ní jel. K babičce na chalupu jezdili jedni pražáci ve Volze a jednou v neděli večer mě s ní vzali do Prahy.

Vyhlášená nádražní restaurace, to se zdá být až neuvěřitelné, ale jídlo na fotce vypadá velmi dobře. Tak je to asi pravda. R^

2 0
možnosti
Foto

Jardo díky..ta restaurace je vyhlášená široko daleko...pokud jsem v dosahu...nikdy se nezapomenu jír přež...pardon..přejíst:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik