Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Jižní Čechy miluji, byli jsme tam Xx, ale zase jsi mi ukázal místa, která jsem ještě nestihla navštívil. Jinak ale Jindřichův Hradec, Krumlov, Hlubokou, Bechyni nebo Kratochvíli, tam všude jsme byli :-) Díky Jaromíre za krásnou FR...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

stihneš jindy...dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mnohá z těch míst více či méně znám.;-)

0 0
možnosti
Foto

tak teda kolik a jak?:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) projela jsem se s tebou aR^potěšení jako vždy

1 0
možnosti
Foto

:-) však jsem to taky nehnal:-)

0 0
možnosti
VH

Moc pěkné. Včera jsem jel na kole z Hluboké do Horních Chrášťan a je to nádherný kraj. Jak se to pomalu zvedá do Blanského lesa a přes nádherně upravené vesničky kolem rybníků, to je opravdu pohoda...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

dík:-)...takže to mám potvrzeno od domorodce:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, naprosto skvostný výlet!

Jsem nevěděla, že tu písničku "Já tu zemi znám", zpívá Vodička o tobě!:-)))

0 0
možnosti
Foto

:-)jééé Marie víš co je ještě míst, která jsem nenavšítívil? ale čekají:-)dík tza návštěvu;-)

1 0
možnosti
Foto

Už rozumím, na nádraží v Táboře jste chytl takovou tu švejkovskou slinu, že jste tam pil jedno za druhým. A jakou že to dobrou značku, že jste si objednal hned několik najednou? V Táboře pak musel přenocovat, abyste mohl pokračovat v motokrosu.

0 0
možnosti
Foto

no je to trošku jinak...fotka je poouze ilustrační, ale večer už to tak bylo:-)

1 0
možnosti
JJ

Ty Vaše fotoblogy mne fascinují,máte zřejmě úplně stejné potěšení z krás naší zemičky.Na Vaši budoucí Šumavu už se těším! A mimochodem,odkud jste konkrétně,tedy jestli to není tajemství.Já jsem zažraný Žďárák....Obří karma!R^[>-]:-)V

2 0
možnosti
Foto

:-)dík za pochvalu...Žďárský vrchy mám na dostřel...jsme ze Svitav:-)

0 0
možnosti
Foto

Jižní Čechy budou v červenci..Kašperské Hory a okolí, se už těším.:-)

Namlsal jsi mě..ostatně, jako vždy.R^R^

0 0
možnosti
Foto

tak to se tam přemlsáš :-) v Kašperkách je motomuzem:-)

1 0
možnosti
PK

Ještě třeba Kvilda a Plešný jezero a Antýgl a.. a.. a ....no prostě toho je na Jihu Čech mnoho krásného .....rozhodně vezmu pejsana a pojedeme

Díky za hezký začátek dneR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

jasně...to by těch blogů muselo být víc...do jednoho se to znacpat nedá...ale chystám se na Šumavu samostatně...díky za návštěvu:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik