Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, to se ti úžasně povedlo!R^ Dlouho jsem se tak nepobavila! :-) Konečně mám potvrzeno, že Halamka krade...;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)ahoj Šárko, však proto jsem se taky do ŽV táhnul, taky jsem si nebyl jist :-) a dík

0 0
možnosti
Foto

I29v53a42n 69M12a43r91e17k

1. 2. 2018 15:40

Jako vždy krása p.Šišo . R^

0 0
možnosti
Foto

hruškovice z okrasné dýně?? to jsem ještě nepila,stejně je ta naše zemička moc krásná,zdravím Zd.:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

...všechno je jednou poprve:-) dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Pořád je u nás v Česku na co koukat. Jo a domácí strava - no prostě...R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

domácí je domácí:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíra , to parádní, ten kraj miluji;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Potěšilo, Jaromíre, jako vždy:-)

0 0
možnosti
Foto

však se někdy se Soňou stavtu...ubytujeme se v Borovnici nebo Třech studních a uděláme si hezkej den a večer :-)

3 0
možnosti
Foto

Hruškovici z té "hrušky" bych asi nedala, byla by to samá tresť, ale kompot z ní může být dobrý ;-D SuperR^

0 0
možnosti
Foto

myslíš jako dýňovice?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Nádherný fotoblog krásného kraje.

1 0
možnosti
Foto

To Vaše "dělo" bude mít asi dva výfuky i z druhé strany a Vy létáte krajinou spíše jako raketou.

0 0
možnosti
Foto

ne ne...z druhé strany se už nefouká:-)

0 0
možnosti
VF

Krása a zasloužená karma. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik