Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to taky moc nechápu dělat v Ostravě dovču, ale bo je to i moje město tož jo, super fotky , člověk si zavzpomina . Hlavně ta Poruba V

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre...to jsou nápady...

Ale jste dobrá parta...a Větva k vám pasuje....R^R^R^

Sluší vám jezdit povenku, chodit po zajímavostech i sedět v hospodě!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

:-) ano...i sedět v hospodě:-)

0 0
možnosti
Foto

jo, rádi na něj vzpomínáme:-)

0 0
možnosti

Zdarec Jaromíre, super jsem se , konečně jako vždy pobavil.;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky, ale o to přece jde...neni nad pozitivní mysl:-)

0 0
možnosti
Foto

Bo co je divného na dovolenou na Ostravsku? Taky si jezdím po Ostravě na kole sem a tam a kdo nezažije, nepochopí :-)R^

0 0
možnosti

krásná připomínka letních časů :-) ač zima není zas tak zimní, jak by měla být / v sobotu 6.1. jsem se dokonce i já byl projet na kole (30km) // před 4 lety jsem taky trávil dovolenou na Ostravsku, i když jižním s přesahem do Beskyd - je tam spousta pivovárků, které bylo nutno navštívit :-P

0 0
možnosti
Foto

tak to chápu, byla to přímo tvoje povinnost:-)

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsi nestrčil obličej do té madam. To mohla superprofilovka... :-)R^

2 0
možnosti
Foto

snad jedině ten obličej, jinak byla dřevo:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nemá chybu, jako vždycky:-).

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre. Z velké dálky potvrzuji, žes navštívil to nejlepší. Jsem teď poněkud dále než obvykle, z příštího blogu poznáš, že to bylo hodně daleko. Karma, samozřejmě

0 0
možnosti
Foto

no tak to se těším, odkud ses vrátíš:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky jste to nafotil a popsal. A navíc pochvala karvinských piv...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)proč ne, pila se fakt dobře:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS