Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy mám v dnešní době pocit, že se rozum trošku nachladil...:-)

0 0
možnosti
FF

No Jaromíre, hodil jste do placu tři rozumy...jsou jak tři bratři a každý s jiným názorem. Je tedy na samotných lidech, jak se rozhodnou. Třeba ten první, který cítí, že by lidé měli být na svátky doma a užívat si je, nepůjde ve sváteční dny nakupovat a ten druhý, který to vnímá jinak, si naopak udělá do nákupního centra výlet i s celou rodinou, na a třetí půjde rád či nerad pracovat:-)

0 0
možnosti
Foto

jasně...chápu to stejně:-)

0 0
možnosti
DG

V supermarketu, kde nakupuji, pracují o svátcích jen ženy důchodového a předdůchového věku, které to dělají rády, protože to mají líp zaplaceno.

Tak mi to bylo řečeno, když jsem je jednou ve svátek politovala, že musí

pracovat.

2 0
možnosti
Foto

ano..i takový je ohlas.

0 0
možnosti
Foto

Taky doufám ve zdravý rozum. :-)

0 0
možnosti
RC

Zdá se, že jde hlavně obchodníkovi o naditost své peněženky. Mají nás hezky zmáknuté. Povyku kolem toho dokážeme nadělat ažaž. Z tohoto pohledu se zdravý rozum vytratil.

2 2
možnosti
Foto

zajímavé, snad jediný tu připouštíte, že zdravý rozum se může místy i vytratit:-)

1 0
možnosti
Foto

Už jen jedna poznámka. Svoboda je vždy ničena sledováním účelu, kdy je nutné použít prostředky, které jsou v rozporu se základními etickými principy. A opravdu je jedno jak moc se vám zdá tento cíl bohulibý.

1 0
možnosti

Jaromíre, ty jsi tedy dobrej! A kam půjdou rodiče "venčit" své ratolesti, když bude zavřeno v supermarketech!:-)))

Souhlasím s tebou. Aspoň o svátcích by lidi ten konzum mohli přibrzdit, a věnovat se něčemu jinému. Zvlášť, když je možnost koupit potraviny se značným předstihem (dlouhá doba trvanlivosti).

2 4
možnosti
Foto

:-)no jo Marie, tu odolávám přesile, sic jsem se přiklonil k jednomu názoru...ale věděl jsem dopředu, že to zde schytám...ale i tak jsem nadšen, už dlouho jsem neměl pod článkem tak rozsáhlou diskuzi, tak si tu lebedím.:-)

1 0
možnosti
JH

"najednou tu máme tři zdravé rozumy"

Ten váš, pane Šišo, je ovšem zdravý nejméně.

2 1
možnosti
Foto

...dle Vašeho názoru.

1 0
možnosti
LH

Já osobně si vyzkoušela, jaké je to pracovat v nějakém (SM) řetězci a jednoznačně jsem pro ZAVŘENO. Protože opravdu jsme neměly čas na děti, na rodinu, na domácnost a vlastně ani na udržování rodinné pohody. V sobotu jsme chodily do práce na 14 hodin a domů jsme se s kolegyněmi doslova plazily...a doma se po nás chtěla večeře, plnění manželských povinností, ale na to opravdu nebyly síly. Naštěstí ta sobota byla jen 1x za 14 dní, ale jinak se jelo 12 dní v kuse v práci a 2 dny volno. Jenže já byla tak zbitá, že jsem první den z volna musela odpočívat...a druhý den jsem honem honila resty. A pak zase 12 dní...a za málo peněz :-(((!Rv;-€

3 5
možnosti
JH

Proč jste nešla dělat něco jiného?

6 2
možnosti
Foto

R62o77m96a51n 95K24o75z19e98l

11. 12. 2017 15:28

Na první vánoční svátek bývalo zavřeno v mém okolí všude i bez regulace, na Štědrý den bývalo do 14 hodin, tak zas nepřehánějte. A co když někdo pracovat chce? Jak jsem mluvil se známou, co dělá v nepřetržitém provozu, tak děcka jsou velké, mají své záliby a s manželem být doma nepotřebuje, spíše naopak.

8 0
možnosti
Foto

za těchto podmínek je to jasný, zvláště co se manžela týče:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik