Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět vynikající fotoblog. Nádherné fotky a zasvěcený zábavný komentář. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jardo dík..mávám za hranice:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak mne napadlo, jestli v tom není ten Svijanov. Máš ho až na konci. Kdo ví, jestli ne schválně. Já jsem ale bystrý..:-)

0 0
možnosti
Foto

tak zálohy v týlu jsou to nejdůležitější:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak to ti Francouzi dělají, že furt vyhrávají. Za ty léta by se snad už na ten fígl mohlo přijít, ne? R^

0 0
možnosti
Foto

to je právě to...už se těm ostatním divím, že jezdí furt prohrávat...na druhou stranu máme i Waterloo:-)

2 0
možnosti
Foto

achjo... příště to chci naživo prostěR^R^R^:-)Vtyhle blogy miluju

0 0
možnosti
Foto

příště je za rok:-)

1 0
možnosti
PB

...... pééérfekt !R^

2 0
možnosti
Foto

Dyť ten Napoleon je bačkora, jak to, že ho pořád nemůžou porazit. No jo, když ti vojáci chlastají, místo aby rubali nepřítele, tak je to těžký, že jo. Hanba a 3x hanba!!!

0 0
možnosti
Foto

R^Jak jsem zaslechl, že se to letos odehrálo, už jsem na Tvou reportáž netrpělivě čekal:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) ta musela zákonitě přijít :-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jako vždy karma na entou. Ta krásná dragounka, nemáš na ni mobil? ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)no myslím, že má svýho koníčka:-)

0 0
možnosti
VF

Jako vždy krásné. Jen ta závěrečná tečka je poněkud nefér. Ve Slavkově u Brna mají svoje dobré pivo. Vy jste neochutnal? Tak příště napravte.;-)

0 0
možnosti
Foto

jasněže mají, jsem si toho vědom, jenže jediné místo kde se čepuje je pouze pivovarská restaurace, a ta je na konci města, dost daleko od středu, takže bych si musel vybrat...bud ubrat z programu nebo nechat pivo na jindy...však se tam brzo vrátím :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik