Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šousnob? Není to něco sprostého, Jaromíre Distriktoviči? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

to je tak sprostý slovo...že ho nikdo ani nezná:-)

0 0
možnosti
Foto

Tož viděla jsem, stačilo a nikdy více;-)

0 0
možnosti
Foto

za komančů se mezi vojáky říkaoi...nikdy více Janovice:-)

0 0
možnosti
Foto

R^máte pravdu Jaromíre já se ani nedívala protože tyhle šaškárny fakt nemusím ale jak zpětně pročítám blogy které to hodnotí tak vidím že letos to bylo ještě horší než kdy jindy-vracíme se zpět do časů o nichž jsme mysleli, že jsou pryč :-/ vše se opakuje jen pokaždé trochu jinak

0 0
možnosti
Foto

až tak úplně nemyslím, že to je návrat do starých časů...v tomtp opřípadě nejde o politiku politickou ale obchodní...ale ať tak nebo tak...je to špatně.

0 0
možnosti
JK

J64a48n 61K92o54z29á26k

27. 11. 2017 23:22

Možná, že někoho naštvu, ale tak to nechci. Byl jsem asi dvakrát na Plasticích, ale jejich muzika mi opravdu připadala Primitives. Tak jsem se rád vrátil k Flamengu, Blue Efect, Framus Five atd. To mi nebránilo kamarádit se s fanoušky Plastiků a DG307. Tu dnešní nenávist, že se někomu líbí něco jiného nechápu.

2 0
možnosti
Foto

po listopadu byli Plastici už jen trochu exoti a módní záležitost.

0 0
možnosti
Foto

Tak to by bylo hustý!

0 0
možnosti

Myslím, že nemá cenu se touto anketou vůbec zabývat. Je to žebříček popularity, kterou ovlivňuje způsob hlasování. Dříve to bylo pouze písemně, zasíláním jakéhosi kupónu (nikdy jsem nehlasovala). A podle interpretů v popředí hlasovala spíš střední generace a starší - proto to stálé první místo:-)))

Nyní se hlasuje na netu, a tak mají příležitost hlasovat jednoduše i mladí.

A proto to překvapení z tak trochu jiného počtu hlasů.

0 0
možnosti
Foto

myslím, že Slavík už to má za sebou:-)

3 0
možnosti
Foto

Přicházím sice pozdě, ale přece: Je trochu zvláštní, jak lidé, co se chtějí Ortela zastat, nejdřív zdůrazní, že jim jejich hudba nic neříká, případně rozporují texty. Já se k Ortelům dostal až loni díky všude ventilovanému protestu Radka Bangy (až letos se ve výsledcích objevilo, že v roce 2016 obsadil Radek Banga 804 místo - slovy osm set čtvrté). Ortelovské klipy Mešita, Defenestrace a Zůstaň mi domovem se mi líbí jak po hudební, tak i po textové stránce. A nestydím se za to!

6 0
možnosti
Foto

nevím proč byste se měl stydět, každého věc co poslouchá, posluchačí Šlágr televize se za to taky nestydí, ač jiní na to mohou mít různý názory.

1 0
možnosti
ZH

Všechny TV a jejich programy jsem už odstranil ze svého života a je to nádhera! Pro mne je lepší dívat se na ptactvo nebeské a poslouchat jeho zpěvy. A dívat se třeba v přírodě na rejdění hmyzu je aktivizace, kterou mi TV neposkytuje.

Hudbu mám rád a muzicíruji s přáteli. Zdá se, že odbočuji od tématu? Nemyslím si.

Anketa ČS je svět sám pro sebe. Stav, popsaný v blogu je pro mne koncentrován do složeniny slova ŠOUSNOBISMUS; to si s dovolením autora zařadím do svého slovníku R^

2 0
možnosti
Foto

jeden klip jsem viděla , tři písně slyšela...je to všechno v pořádku. Slavík je něco, co je dávno poněkud zaprděné zemřelé klišé s oživováním klišé. A když vidím tu besídku deváté á ... čili klip Ortelu s texty názorově zaprděnými a klišé vzkazy ... svůj k svému. Vlastně se tam moc hodí... netřeba se rozčilovat.:) Jinak děkuji za upozornění , Jaromíre, že polochcíplý slavík ještě vážně je a i někoho táhne. Nevěděla jsem :-)

1 0
možnosti
Foto

jsem rád že jasem posloužil jako informační kanál:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik