Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět moc pěkný a zajímavý fotoblog. R^

0 0
možnosti

Jaromíre, tak na tenhle fotoblog jsem moc těšila. Ale počkala jsem až na "velké plátno", tedy noťas. Byla jsem za čekání bohatě odměněna. Moc krásné, neotřelé záběry Prahy, a skvěle vybraná místa. Pro celoživotní milovnici rodné hroudy je to prostě zážitek!V

1 0
možnosti
ZM

povedlo se :-) i pivo najít ;-)

0 0
možnosti
Foto

to se našlo nějak samo :-)

1 0
možnosti
Foto

To jest i má praktika, že rannímu ptáčeti se nikdo nemotá pod nohy. Akorát otevřené občerstvovny aby člověk pohledal ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

ano...všechny pro mají svoje proti:-)...navíc v Praze najít hospodu která otvírá před desátou je umění:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Prahu ničím nenahradíš :-)

Nejvíc se mi líbily ty černé siluety na Karlově mostě R^

0 0
možnosti
Foto

ale Hradec jednou taky bude :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Koukám, že to tu znáš snad líp jak já.;-D

0 0
možnosti
Foto

orientoval jsem se pivní mapou:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, opět parádička, jen přemýšloím, zda nemáš oněkde nějakou tu vrtulku, když tak stíháš přelétat ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Na nepražáka se vyznáš docela slušně v místních poměrech.;-) Japonci či jiní turisté zejména z asijských zemí uzavírají v Praze manželství celkem běžně - teď zrovna frčí tzv. "hromadné" svatby (více párů najednou). Co se týče jídla v centru, máš pravdu cenově je to "trochu" vyšší level, ale pssst, znám pár míst v širším centru, kde se dá posedět a pojíst za přijatelný peníz. Ale co tam čepují, netuším - já pivo nepiju.

Díky za fajn procházku.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

no tak Prahu znám jen tam, kde chodí turisté...ale na vyhledávání vhodného občerstvení mám talent:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre. pěkné fotky a ještě lepší povídání, člověk odpočine a popřemýšlí....R^

0 0
možnosti
Foto

Tomáši dík...no já toho moc nenapřemejšlel:-)

0 0
možnosti
LM

R^ Opět, Jaromíre, moc pěkné fotky a ty komentáře :-) jsou tak super. Praha je moc krásná, ale některé kouty jsou k poblinkání. A projel jste se narvaným metrem? To je taky pro turisty taková lahůdka...takové lákadlo...přijeďte do Prahy, budete se mačkat...;-D;-D. Ještě jednou díky, moc pěkný fotoblog. Lucka

0 0
možnosti
Foto

jediný MHD kterým se umím v Praze pohybovat je právě metro...takže zmíněné dobře znám:-) na druhou stranu...je nejrychlejší :-) Lucko dík za návštěvu

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik