Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, děkuji za článek. Kdysi jsi uveřejnil jednu fotku z Ostravy, na níž bylo rezavé potrubí. Už si přesně nevzpomínám jaký byl titulek. Ale nic pochvalného. Já jsem se ohradil a Ty jsi tehdy slíbil, že o Ostravě uděláš speciální fotoblog.

Chlap se pozná podle toho, že drží slovo. Jsi chlap. Děkuji. Marcel

0 0
možnosti
MN

Bydlím v tom městě celých svých 53 let. A jsem rád za tenhle pohled zvenčí.

Nic není úplně černé, ale ani úplně bílé. Je to velmi zvláštní město. Vyrostlo na uhlí a železe a nebýt jeho tak má sotva desetinu obyvatel a krajským městem by byla nejspíš Opava.

Zvrchu vypadá jako hodně zelené město, domy nejsou tak nahuštěné jak v Praze nebo Brně. Zespoda už je to trochu jiné. Obyvatelé jsou více dělnického stavu, vysokoškoláci v drtivé většině inženýři, intelektuálů humanitního zaměření a umělců je hrstka. Do Prahy 4 hodiny ať už vlakem nebo autem. "Hodinová kružnice" okolo Prahy je příliš daleko, slunce zde vychází o 10 minut dřív než v Praze, ale denní rytmus předbíhá ten pražský o dobré 2 hodiny ráno a o 4 hodiny večer. Po šesté večer narazíte už jen na prázdné ulice. Z toho plyne, že se musí spěchat bonavšeckoneničasajetřaranovstavatnašichtu. Domy na nejhlavnější Nádražní ulici mají často jen jedno patro jak někde na vesnici. Ostravu kdysi chtěli Gottwald se Zápotockým přerodit do Nové Ostravy Poruby a posunout mimo uhlí. Novou Ostravu vytvořili a ta stará neumřela. Teď jsou dvě vedle sebe a nikdo neví co s tím. A tak jako ránu z milosti pro starou Ostravu postavili nedávno otcové města Fukušimu. Šopingová tlaková vlna vysála z nedalekého centra poslední zbytky života.

Ti co na to mají za(b/p)íjejí nudu drahým alkoholem. Ti co nemají levným z Lídlů.

Colorsy duní po čtyři noci na okna všech: ještě jsme tady! Usain vyBoltoval na vysoké peci památník své lásky k tomuto městu. Halda Ema bafá svou minulost.

R^Rv;-€V

Je to zvláštní město. Odpor a láska z jednoho pytlíku...

0 0
možnosti
Foto

R^díky za obsáhlý přispěvek:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, moc pěkné.:-):-)

0 0
možnosti
ZM

krásné :-) budu muset zase někdy na ten východ vyrazit... v Ostravě jsem byl zatím 2x - jednou na koncertě na Bazalech a jednou po tamějších pivovárcích ;-)

0 0
možnosti
Foto

to druhé mě vůbec a nijak nepřekvapuje:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to pěkne, vidět zname obrazy očima synka zdaleka. Krasne!!! Některe pohledy mě překvapily... R^

0 0
možnosti
Foto

:-)jsem si téměř jistý, že Tě příště některé obrazy přžekvapí ještě víc.:-) dík

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, klasicky velmi povedenéR^

0 0
možnosti
Foto

Mají to tam fajne ti Ostravaci, aji rum si do kafe nalévaju.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za provedení. V Ostravě jsem byla jen jednou, a viděla jsem přesně toto: Nádraží, hotel, sportovní halu.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak to je u sportovců běžné:-)

1 0
možnosti
Foto

Přiznám se,ze jsem tam trochu omylem narodila a od te doby jsem tam nebyla. Tak teď už vím...:-))

0 0
možnosti
Foto

tak abys věděle...zde ses narodila:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik