Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je tak nádherná země! V

1 0
možnosti
PS

P81e46t63r 55S19k54á81c31e53l

18. 10. 2017 21:14

Ještě by měl pan autor přidat Buchlovské vrchy, Drahanskou vrchovinu.

0 0
možnosti
Foto

Nadherý podzim naTvých nádherných fotografiích..., mě nejvíce dostala mlha nad silnicí, jsem na mlhy;))R^

0 0
možnosti
Foto

:-)no teda já jako řidič moc ne:-)dík za R^

1 0
možnosti
LM

R^R^:-). Opravdu moc pěkné fotky. Letos je ten podzim opravdu krásný. A vám se povedlo moc pěkně ho zachytit na věčné časy. :-)

1 0
možnosti
Foto

...a nikdy jinak:-)letos se opravdu povedl a počasí taky.

1 0
možnosti
Foto

určitě byl:-)dík za nakouknutí;-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tak já vyjedu s kolejema a ty s paletou porzimních barev. Ale jako líbí moc R^

0 0
možnosti
ZM

Jaromíre, paráda :-) já byl na víkend v Brně, v sobotu jel na kole do Moravského Krumlova a zpátky (91km) a taky se kochal prosluněnou podzimní přírodou :-) a občas si říkal, že to či ono by stálo za fotku, ale on to za mě určitě vyfotí někdo jiný, třeba Jaromír ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)no vidíš Zbyňku...a Ty si za mě vzal zase to kolo:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, to je nádhera. Také jsme o víkendu jezdili a kochali se barevným podzimem. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Lenko dík:-)...no máme už asi odkocháno.;-(

0 0
možnosti
Foto

To byl vejlet, že?;-D

0 0
možnosti
Foto

no byl..vlastně tři po sobě:-)

0 0
možnosti
Foto

...a to po všech stránkách:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik