Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když se k volbám nepůjde, nic se nezmění. Ještě pořád si myslím, že má cenu volit neparlamentní strany.

14 0
možnosti
MD

Já když si mám vybrat stranu tak si vzpomenu na svého automechanika, kterej mi říkal: "já kdybych si měl koupit škodovku, tak si koupim mercedesa":-P

2 0
možnosti
RJ

R18a18d55e21k 90J98a53r65o79š

3. 10. 2017 20:49

V čem je současná ODS pokrytecká???

1 0
možnosti
VP

Po přečtení článku autora jsem nabyl přesvědčení, že žádné volby nepotřebujeme, respektive všechny strany a hnutí pouze slibují a vůbec jim nejde o prosperitu země a z těch proklamací stran a hnutí se žádná váda nedá sestavit, ať volby dopadnou jak dopadnou.

5 0
možnosti
PH

P71a10v92e46l 98H69o19r40á56k

3. 10. 2017 20:51

Máte snad pocit, že je to jinak?

4 0
možnosti

Jaromíre, skvělá analýza současné situace na "politickém trhu"...

Volba je těžká...

Jak napsala Šárka, mě z té nabídky vycházejí taky Piráti.

3 0
možnosti
VP

Paní Šípková, když vám vycházejí ti Piráti, už vidím, jak se bude v Bruselu vyjímat, jako premiér vlády, předseda Pirátu Bartoš a jeho dredy. Zkrátka, když se do první lajny EU nedostaneme jinak, tak alespoň výstředností předsedy vády.

2 2
možnosti
Foto

s korunovými dluhopisy nepřišel Kalousek

1 0
možnosti
Foto

s nulovou daní korunových dluhopisů přišla jako první banka ZUNO což Kalousek následně jen posvětil.

2 1
možnosti
KV

V žádném případě nebudu volit stranu, která funguje ve stávajícím parlamentu.

Zatím se mi jeví jako rozumní akorát Realisté.

Škoda, že je naše sdělovací prostředky nikam nepouští a proto je nikdo nezná.

0 0
možnosti
Foto

Další strana za kterou stojí kapitál? (Penta) - a pročtěte si kandidátku. Robejšek na jednom z posledních míst (36. místo) a v čele kandidátky Moroz (Věci Veřejné) .. pořád víte, koho chcete volit?

1 0
možnosti
VS

Snazsi tipnout 1. Poradi ve sportce nez mezi temi lhari zvolit spravne. Zlaty Karel IV. :-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

no jo, ale kde je mu konec:-)

1 0
možnosti
ZB

Dnes jsem dostal volební leták od Tomia,prý máme být v klidu,až bude premiér tak se o nás všechny dobře postará....;-DTo jsem zvědav kolik prostáčku mu to letos zase hodí....

3 1
možnosti
Foto

no myslím, že na zlatý parlamentní život to zase bude:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,51
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik