Diskuse

Rozkvetlý zámek v Jaroměřicích nad Rokytnou a zastavení v Třebíči.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krasné zahrady, pak jsem se zastavila u kafe a spletla zaměnila jsem ho s imperial stout, ale pak jsem si věimla, že to ještě není poslední fotka :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)poslední fotka často rozhodne

0 0
možnosti
PK

Zdarec, moc pěkně jsem se prošel a něco nového poznal. Bezva:-)

0 0
možnosti

Parada.

Doted jsem si myslel, ze nejvetsi cifernik mam ja .-)

0 0
možnosti
Foto

:-)člověk se dovídá stále nové věci:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná místa, nádherné fotky a dobré povídání k tomu. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

dík Jardo, ale tentokrát jsem povídání omezil jen na nezbytně nutné :-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že ty taky fušuješ do perspektivy :-)R^

0 0
možnosti
Foto

jo napsal si to přesně...fušuju:-)

0 0
možnosti
Foto

díky...co nového v K ? :-)

0 0
možnosti
Foto

krásný mocR^... počasí ti přálo... A ta židovská čtvrt, to jsem letos objevila a jsem za to ráda, jako i za tvé připomenutí. Měj se hezky a na motorce proboha nezmrzni:-)R^

0 0
možnosti
Foto

určitě nezmrznu, ty časy kdy jsem bláznil jsou pryč...i když...loni jsem jezdil ne Štědrý den :-)

1 0
možnosti
Foto

No, z těch fotek sálá krásné teplo.....bezva.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)a venku bylo vedro:-)ahoj Tomáši, dík

0 0
možnosti
Foto

Paráda, Šišovka na závěr nechyběla. Už jsem měla pochybnosti, že tam něco chybí ;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) ne ne, ale musel jsem to nechat nakonec:-)

0 0
možnosti
JK

Tak to je fakt nádherný , to se jen tak nevidí . Díky Jaromíre :-)

0 0
možnosti
Foto

díky...návštěvu doporučuju:-)

0 0
možnosti