Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Parádní výlet, je radost podívat se s Vámi do pěkných míst! A pak, že se nedá cestovat z gauče...;-)

0 0
možnosti
VF

Doufám, že se ještě do zámku v Jaroměřicích vrátím. Chci si znova prohlédnout "Ženu v závoji". Jak ji autor vysochal, je mně záhadou. Hlava i obličej ženy je zřetelně vidět i přes kamenný závoj. Dík za hezké cestování s Vámi.

0 0
možnosti
Foto

děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma.R^ Prázdniny jsem jako trávíval u praprarodičů v Příštpu, což je asi dva kilometry od Jaroměřic nad Rokytnou. Je tam moc pěkně. :-)

1 0
možnosti
Foto

souhlasím, že je tam hezky:-)sík za nakouknutí;-)

1 0
možnosti
JL

Pěkná fotoreportáž.:-)R^

Shodou okolností, jsou mi ta místa důvěrně známá.

1 0
možnosti
Foto

pro mě sice neznámá nejsou, ale důvěrně známá taky ne:-)dík za návštěvu

0 0
možnosti
MP

R^Jsem ráda, že se Vám Třebíč líbila, moje místo narození, kde jsem ale nikdy nebydlela.

Jaroměřický zámek je krásný, mně se tam vždy líbila ta mramorová žena pod závojem. Jestli pak jste zaskočil na hřbitov, kde je pochován básník Otokar Březina, má pěkný náhrobek od sochaře Bílka.

2 0
možnosti
VF

Předběhla jste mě o 22 minuty. Na mramorovou "Ženu v závoji" vzpomínám už hodně let.:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik