Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^. OpětV.Hezky jsem se projela.:-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

a bez defekt...díky:-)

0 0
možnosti

TOŽ sem to slédoval z každej možné pózice,díky moc fajné;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)díky za sledovačku:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Jaromíre, nikdy nezklameš. Ty lahůdky, ty mě vždy lákají, vysoké botky by se také hodily. ;-D

0 0
možnosti
Foto

jo...občas se něco hodí:-)díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jako vždy nádhera. U mne - barbara - zvítězil ten snímek s chlebem a škvarky.R^

0 0
možnosti
Foto

nejseš Tomáši barbar:-) díky

0 0
možnosti
Foto

Za kočár devítikolový! :-)R^

(a za služby ještě monumentálnější)

0 0
možnosti
Foto

průběžně jsem monumentální služby sledoval celý den:-)

0 0
možnosti
Foto

8-o! dostala jsem se sem až nyní a o takové potěšení se celý modrý den ochudila:) Jaromíre, naivně jsem si na začátku říkala, jak tuhle fotku pochválim...pak tuhle,pak hned tu, tamtu taky, hned za ní taktéž... takže, vzdávam dělat výběr... ruce vzhůru...a se všemi palci. Nádherný blogR^:-)!

3 0
možnosti
Foto

jééé Radko díky, ale zase tak nepřeháněj:-)

0 0
možnosti
Foto

no! paráááda! já chci taky takhle umět fotit a cestovat...fakt mě tvoje reportáže vždycky nadchnou.R^

1 0
možnosti
Foto

fotit umíš a cestovat můžeš :-) díky

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kdepak, ty víš kde je dobrá společnost R^

2 0
možnosti
Foto

až tak ne, ale tuším. :-) díky Pavle za nekouknutí :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné záběry! Některými kočáry bych se i klidně povozila. Vypadají komfortněji než pražská MHD!;-)

Hezký den přeju, Jaromíre.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

jo s MHD některý nesrovnatelný:-) díky :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS