Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ahoj Šárko...dík:-)

0 0
možnosti
VF

Slíbila jsem, že budu hledat chybičky - tak dnes zas nic.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)to mě těší, díky

1 0
možnosti
Foto

Krásná podívaná,hezky jsem se pokochala , ten pohřební kočár, ještě jako malá pamatuji,ale ne tak luxusní,zdravím Zd.R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

u něj je už vlastně jedno jak vypadá:-)

0 0
možnosti
JJ

Nádherná zvířata, krásná akce, výborná reportáž s krásnými fotkami.

Také jsme měli koně a se žebřiňákem jsem se nadrncal až až. :-) Svážet na nich po cestách rozrajtovanýma družstevníma traktorama, nebyla žádná sranda...

1 0
možnosti
Foto

jo taky si pamatuku stáj:-)dík

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, jako vždy nádherná FR s vtipnými popisky...líbí se mi, co jsem viděla. Díky a těším se na další dílo od Tebe. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Super, Jaromíre, moc hezký:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo díky za nákuk:-)

1 0
možnosti

Jaromíre, konečně mám taky jednou včas nabito, a tím je mi umožněno se radovat z tvého nového (ale i minulého) blogu. A ty víš, jak moc je mám ráda:-)

Moje estetické, ale i zvídavé já dostalo pěknou pozitivní bombu:-D

Jsi fakt skvělý reportér!:-) Díky!

1 0
možnosti
Foto

Marie nepřeháněj..sem se jen snažil:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^R^Nádhera, Jaromíre. Veliká.

1 0
možnosti
Foto

Výborné, ale největším skvostem je tu jednoznačně Váš motocykl.R^

0 0
možnosti
Foto

no asi proto, že má tolik koní:-)dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik