Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

tak tohle je pastva :-)

0 0
možnosti
Foto

Vaše fotky jsou velké potěšení pro oko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Co říkali motorkoví veteráni na tu Vaši černou "bouračku"? Nic, jenom čučeli s otevřenou pusou ! ;-D Nebo jste tam přijel také na nějaké Jawě z 50.let?

0 0
možnosti
Foto

nijak si ji nevšímali:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Paráda, Jaromíre. Ale ta s kloboukem a slunečníkem asi nebyla veteránka, viď?:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo ne...ale na koukání byla taky excelentní:-)

1 0
možnosti
RP

Moc pěkné..krásné vzpomínky. R^

0 0
možnosti
Foto

pak o to lepší:-)dík za R^

0 0
možnosti
Foto

:-)dík za návštěvu

0 0
možnosti

Mám rád stará auta tak mezi lety 1930 - 1970.Přijde mi, že tenkrát měl každý typ svůj osobitý charakter, kdežto dneska je to dost na jedno brdo.

1 0
možnosti
Foto

však se s tím mazlili lidi, dnes neosobní počítače.

0 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, tyhle krasavci mě vždycky potěší. Celkově na mě Tvoje reportáž zapůsobila kladným dojmem.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Pavle...na mě to působilo kladně i bez foťáku:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná pastva!R^ Fešné stroje i jejich řidiči/ky. :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik