Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsem ráda, že na mě ty fotky počkaly!:-)))

Moc jsem si ten blog užila, Jaromíre!

Díky, že nám to tak krásně fotíš! A taky popíšeš...

0 0
možnosti
Foto

K44a65r43e84l 13Č32e95k59a93n

11. 8. 2017 13:54

Moc z těchto strojů pamatuji a sám jsem také osedlával, jsou to nádherné vzpomínky. Díky za jejich oživení .R^

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre,opravdu pastva pro oči,moc krásné,jenom...ale za to Ty nemůžeš, mi tam chybí ten skútr z mého mládí...jinak fakt nádhera :-):-)R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

no popravdě...byl tam :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, je to silné a krásné. Lidé, kteří miluji klasiku a historii jsou i má krevní skupina. Mašiny neuvěřitelně nádherné. Fotky boží! A komentáře ještě lepší. Díky R^

0 0
možnosti
Foto

Marceli díky, rádo se stalo:-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych příště prosil trochu více pozornosti oddělením ostatním :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, za to, jakou jsi mi udělal radost ti posílám 100000000 karem a stejně R^

0 0
možnosti
Foto

Super, včetně důstojné tečky;-)R^

0 0
možnosti

M84a28r17t88i70n 33L71a10c21o

11. 7. 2017 20:21

Jaromír, krásne fotky.R^ A najkrajšie sú tie dve, vekom patinované Jawy 250 Speciál. Momentálne sú stroje v takomto stave cenené viac, ako do nikdy neexistujúcej dokonalosti zreštaurované exempláre.

0 0
možnosti
Foto

jo, díky za koment a pochvalu:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS