Diskuse

Nežij vteřinou aneb jak se sjeli motorkáři do Moravského krasu.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^krásné stroje, ale prostě bych na to nesedla. S foťákem však také mohu někam nabořit, když koukám po objektech a ne na cestu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bezvadné Jaromíre. KARMA!!

0 0
možnosti
Foto

Do krasu pro krásu [>-]R^

1 0
možnosti
Foto

:-) hezký...kdyby to napadlo mě... blog tak nazvu.:-)

0 0
možnosti
PS

P40e77t73r 66S21k51á43c16e57l

13. 6. 2017 22:02

Pokud bych o této akci věděl včas, fukl bych za Vámi. tedy přijel bych mezi pohodáře, lidi se zdravým rozumem. Tak snad příště...R^

Jo a příznačné je, že v Blansku policisté, jako první v ČR, sestrojili a odzkoušeli zábrany umožňující zastavit motocyklistu. Jeden z nich jim za to, po odzkoušení na vlastní kůži, vysekl poklonu. Stejně velkou poklonu je třeba i za tuto akci poslat.

0 0
možnosti
Foto

no já to dělám ak, že když mám čas tak ráno mrknu na net co se kde děje a vyrážím:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak s tím pivem asi kšeft netrhnou.;-D;-D;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

ale zase jde na odbyt kofola :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný a zajímavý fotoblog.

Jaromíre, přeji Ti fajn sezónu a pěkné počasí na výlety i focení.

1 0
možnosti
Foto

Jardo díky, i když se zdá, že na motorce toho moc nenajezdím.

0 0
možnosti
Foto

krasne motorky, jeste krasnejsi Macocha ... a ctyri piva!!! 8-o

0 0
možnosti
Foto

R^

Já si snad začnu šetřit na motorku;-D

0 0
možnosti
Foto

PS: pořád mi dlužíš to svezení:-)

0 0
možnosti
Foto

Obdivuji ty krásné naleštěné mašiny. Až budu velký,tak si taky jednu koupím. Inspiraci mám od Tebe náramnou.....R^

1 0
možnosti
Foto

No, já už několikrát potkala na dálnici Kodiaqa...a zamilovala se:-)

Teď jen trefit 6 číslel ve Sportce:-)

0 0
možnosti