Diskuse

Bratislava, familiárně Blava aneb jak se dostat na hrad.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už aby někdo vymyslel Internet, který ty klobásky umožní vytáhnout z obrazovky. R^

0 0
možnosti
Foto

a pak to jde ještě osobně :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, mně se Blava nikdy nelíbila. Až jsem uviděl tvé fotky. Asi to bude uchýlka, ale líbí se mi víc oprýskané fasády než ty nové. Jedno z nejkrásnějších měst v tomhle směru je Kotor. Se zatajeným dechem a foťákem v ruce.

0 0
možnosti
Foto

no ale to jsou zdevastované stavby...neobývané....

0 0
možnosti
Foto

Pořád jsem si říkala, něco tomu chybí! Nechybí, závěr je velkolepý :-)

0 0
možnosti

Škoda, že karma se dá dát jen jednou ! Zajímavé městečko.

0 0
možnosti

Už i ty chceš na hrad Jaromíre???!!!;-D

0 0
možnosti
Foto

no co, nemůžu se na to už dívat:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, přežila jsem tam 9 let studií........díky za reportáž a přimpomínku:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)dík...takže se to hodilo;-)

0 0
možnosti
Foto

tak díky, díky, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, díky za pěkný fotoblog. V Bratislavě jsem byl pouze jednou, na půl dne a to ještě v zimě, takže jsem si ji s Tebou rád prohlédl.

Překvapilo mne, že i ve středu Blavy a v historických částech města je hodně domů, které nutně potřebují opravit.

1 0
možnosti
Foto

těch tam je opravdu hodně....díky Jardo:-)

0 0
možnosti
Foto

náhodou ... ta blondýna tomu dává super dynamiku... mi vůbec neva...naopak ;-)hezký Jaromíre... je to už dlouho, ta má návštěva tam, ale Blava se mi líbila hrozně moc.R^ hezký blog

1 0
možnosti
Foto

Radko dík...uznávám, že ta fotka by bez blondýny neměla grády a možná ani smysl:-)

1 0
možnosti
Foto

A do toho muzea ses podívat šel?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

nešel... to jsem tam dal s myšlenkou na Tebe.:-)

0 0
možnosti