Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj,Bratislavou jsem několikát projížděla,ale nikdy jsem neměla možnost si ji projít,nebo aspoň část.Takže tahle procházka se mi líbila a moc za ni děkuji a to jídlo na konci,no hned bych si dala,vypadá to super,zdravím Zdena R^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeno, díky za nahlídnutí :-)

0 0
možnosti

Bratislava je krásná ... to jako Slovák po otci musím přece vědět .-)

.

Jo ... a ten bezruký a beznohý rytíř je určitě symbolem, že všichni, i ti s modrou knížkou, museli na vojnu .-)

0 0
možnosti
Foto

:-)dobrý pozorovací talent :-)

0 0
možnosti
ZM

...jako bych tam už byl - takže už tam nemusím :-) Karpat by měl být dobré pivo, ale sám jsem ho ještě neměl

0 0
možnosti
Foto

odvázanej jsem z něho nebyl

:-/

0 0
možnosti
Foto

R^Kdysi jsme tam služebně jezdívali dost často, ale to už je moc dávno. Vzpomněl jsem si, že jsme chodili na oběd k "Malým Františkánům." Ale to už asi neexistuje.

Hezký článek Jaromíre, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)existuje neexistuje...netuším kde to je či bylo ..díky Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezká foto-reportáž jako u Vás vždy.

Co se týče toho svodu dešťové vody oknem do bytu, jedná se o užitkové využití měkké dešťovky třeba k praní nebo i ke koupeli domácích, kteří mají třeba alergii na tvrdou vodu z vodovodu. Problém zavírání okna může být vyřešen neotvíratelným trvalým vykrytím okenního otvoru, s možností také vnitřního napojení ventilační jednotky v případě potřeby, a když neprší, na troubu svodu. Čili zároveň i řešení odvětrávání místnosti. Dešťovou vodou tak vynalézaví domácí napouštějí nádržky v bytě, a když je vody příliš, otevřou postranní odvedení vody z roury do stupačky WC.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)každopádně je to originální:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, fotky jsou tak, jak je u tebe zvykem - skvělé. A s tím hradem jsi udělal nemožné:-) Můj favorit to tedy není. Nejzajímavější jsou poslední čtyři fotky!:-P

Moc díky za další výlet!R^

0 0
možnosti
Foto

favorit nefavorit, výlat to rozhodně nebyl špatný a hlavně výživný:-) dík

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik