Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

kraaaaaaaaaasnej vejlet!

1 0
možnosti
ZM

paráda, tentokrát z krajů, kde to skoro nebo úplně vůbec neznám... ale vím, že na spoustě těch míst, či někde poblíž, je spousta minipivovarů :-) nejvíc mě ale pobavil tento popisek "a přes park a most lázně Darkov, málem jsem na ně úplně zapomněl" ;-D / hlavně, žes nezapomněl odjet ;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)minipivovary tak samozřejmě jsou, ale ne zdaleka ve všech jsem byl :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Na Stodolní normální ostravák nechodí. Ty pořádné knajpy jsou jinde. Příště dejte vědět, udělám průvodce.

R^

1 0
možnosti
Foto

jo věřím, ale abych Vás nevzal za slovo...v létě se na Ostravsko chystáme na kolech a jeden den věnujeme Osravě...bez kol :-) Jinak pro neznalého.turistu...Stodolní je pojem, tak proto jsem byl zklamán, ale jak Vás tak čtu...asi pojem už neni :-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju za nahlídnutí a prohlídnutí:-)

0 0
možnosti
LM

Jaromíre, Váš blog je zase R^.Krásná místa, dobré jídlo a pití. A ty fota jsou opravdu podařená.:-). Držím palce na další cesty.

1 0
možnosti
Foto

děkuju za držení palců a za palec:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre,zase moc pěkné,zvláště,když některá místa dobře znám,ale dlouho jsem tam nebyla,třeba Karlova studánka atd.,ale pivíčko mně potěšilo,to víš holka z hospody,tak ještě jednou díky za krásný fotoblog,zdravím Zdena:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno...to víěš, pivo musí být :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, udělal jsi mi radost. Pardáda a takhle mě vrátila do dob žel. vojska : http://u.smedata.sk/blogidnes/article/6/59/599306/599306_article_photo_jppadsj.jpeg?r=27b3a

1 0
možnosti
Foto

tak vidíš Pavle :-) mrknu

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik