Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes mi ukápla nejedna slza, ano, měla v hrdle úžasně nádherný celý orchestr, který dokázal rozechvět každého posluchače, Jaromíre, díkyR^:-)

4 0
možnosti
LM

Dobré odpoledne, moc děkuji za váš vzpomínkový blog. Je to má oblíbená zpěvačka, její specificky nádherný hlas vleze až do morku kosti. Bude nám chybět. Je mi líto,že už není mezi námi. Při všem tom neštěstí, budiš útěchou, že byla zrovna tam, kde to měla ráda, na pódiu u svých fanoušků. Ještě jednou dík za vzpomínku.

4 0
možnosti
MK

Čas se v růži skryl, hráli tátovi, když se spouštěla rakev do hrobu. Byla to jeho oblíbená píseň.

Trochu je škoda, že většina lidí si jí spojí právě s touto písní, přitom její repertoár byl bez hranicXV X

0 0
možnosti
Foto

jsitěže to je škoda, ale prostě to zazpívání bylo dokonalé.

2 0
možnosti
Foto

R^ Už podruhé dnes do diskuse píši, že k článku není třeba cokoli dodávat. Díky.

3 0
možnosti
Foto

Je mi to moc líto Měl jsem ji za naši nejlepší zpěvačku.

Ačkoli Nejsem lékař stejně jsem si myslel že situace je velmi vážná.

Ale možná je to lepší tak než nějaký poloviční život nebo spíš poloviční umírání

0 0
možnosti
Foto

A samozřejmě Jaromír Dík za blog a za tu vzpomínku já to nevěděl jsem to tam nečetl

Ve stínu majestátu smrti jdou všechny rozmíšky stranou Chce se mi brečet

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji za tento blog, chtěl jsem napsat cosi podobného, ale po Vašem nemusím.

Jen se chci připojit k tomu, že pokud by nikdy nic nenazpívala, tak ona uvedená píseň z Tenkrát na západě je prostě věčným majstrštykem, písní, která bude stále hrána, protože.... je prostě skvělá.

R.I.P.

3 0
možnosti
Foto

Díky Tomáši, měl jsem obavy, zda se do mě někdo nebude navážet ohledně honění vody...dotázal jsem se adminů, zda nelze v tomto případě pod blogem odstranit hlasování...bylo mi řečeno, že to jednotlivě nejde, je to v systému....jsem rád, že se to nestalo a doufám, že i nestane.

1 0
možnosti
Foto

Krásný, podmanivý hlas, zpívala srdcem... Trochu samorost(ka) - kdo by ji nemiloval? Bude nám chybět. R^V

5 0
možnosti

Jaromíre, díky za toto vyznání, ke kterému se připojuji...

6 0
možnosti
MN

Byla opravdu jedinečná, svým hlasem, svou upřímností....

7 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik