Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane vrchní, prosil bych jednu zmrzlinu Svijany a k tomu tu krásně modrou oblohu

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-)a může být ta zmrzlina točená?:-)

2 0
možnosti
VV

Potesilo mne to. Jednak jak se ty pamatky z te sedi pred 25 roky, ale nejvic se mi libilata 706. To byl nejkrasnejsi Ceskoslovensky nakladak. Ten trambus uz byl nejak divnej, i kdyz to bylo pro ridice pohodlenejsi.

0 0
možnosti
Foto

taky se mi moc líbí, ale volentem bych tam točit nechtěl :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To bylo potěšeníško:-)

0 0
možnosti
LK

R^

A víte jak poznáte z brněnského orloje/ko..ta na Svoboďáku kolik je hodin?

Prostě ustoupíte 15 kroků dozadu a podíváte se přes levé rameno nahoru na hodiny na věži Sv. Jakuba .......

1 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč už není vyhlašován Fotobloger roku. Hlavně, že vymysleli Blogera desetiletí, kterým bude na 99,99% Šichtařová.:-/

Pěkné, jako vždyR^

1 0
možnosti
Foto

:-)tak už taky víš, proč byl vyhlášen blogér desetiletí :-) že nás hodili do jednoho pytle mě štve taky.:-/

2 0
možnosti
LM

Opět nádherné, jak foto tak text. Můj hlas jste dostal už včera, dnes vidím, že jsem udělala opravdu správně. Hezký den a přeji pořád takové oko na foto.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)děkuji a...děkuji:-)

0 0
možnosti
RP

Moc hezké fotky R^ pro mě z ne zrovna známých míst.

0 0
možnosti
Foto

:-)tak objevovat mě baví...taky jsem na mnoha místech byl poprve :-)dík

0 0
možnosti
Foto

Tvé obrázky vždy potěší, můj hlas máš :D

1 0
možnosti
Foto

:-)jééé díky Sylvo:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak uvažuji, že vyměním své kolo za motorku, Jaromíre. Člověk uvidí více, ufuní méně...... a tak všelijak.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)hezky si to Tomáši nasal...a doporučuju..i když toho funění se úplně nevzávám...mám to tak napůl :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik