Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... hezký - pocourat se s jinýma očima na známých místech :-) R^

0 0
možnosti
Foto

přesně...to mám taky rád:-) dík;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre,opravdu nádhera,ale mně tentokrát nejvíc dostal "lázeňský švihák",vypadá opravdu, tak prvorepublikově,moc zdravím a díky za krásný zážitek,Zdena:-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)že jo...však jsem se za ním naběhal:-) dík Zdeno

0 0
možnosti
Foto

Je to opravdu krása nesmírná! Díky Jaromíre za tu nádheru. Jen mne napadlo, zkoušel ten kartáček Jarda Štercl? Měl jsem jej moc rád!R^

0 0
možnosti
Foto

:-) tak to nevím...ale možná by mu šel :-) Díky Marceli

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, udělal jsi mi velkou, ale velkou radost. I třeba připomenutím míst, kde jsem dlouho nebyl.R^

0 0
možnosti
Foto

Super cestování a díky za spoustu tipůR^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)rádo se stalo...už stačí jen vyrazit;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc děkuji za výlet, musím zůstat v křesle, jak mě bolí nohy. Spoustu míst jsem si oživila a na spoustu míst mám tip. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)takže je to půl na půl :-) dík za R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělá exkurze, taková komplexní R^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-)částečně komplexní...komplexní umíte Vy

0 0
možnosti

R^ Rád s Vámi cestuji...!:-)

0 0
možnosti

krásně seskládáno, na 90% těch míst jsem byl, takže se mi navalily vzpomínky :-) většinou pěkné... ale nejvíc mě zaujal chleba se sádlem a cibulí :-)) pivo dneska nic moc ;-(

1 0
možnosti
Foto

:-)dík...tak aspoň to jídlo :-)

0 0
možnosti
Foto

Jéééé, něco mi řeklo, že letos jedeme na pár dní jen tak bez cíle..i když autem. Hned zítra to navrhnu :-))

1 0
možnosti
Foto

navrhni, prosaď...je to super...ubytování na trase vždycky najdeš :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS