Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezká projížďka,škoda,že jen virtuální,ale i tak nádherná :-):-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

no virtuálně je málo, al i tak někdy stačí .-) Díky Zdeno :-)

0 0
možnosti
JN
Foto

:-)děkuju...čtu především Vaše sportovní blogy:-)

0 0
možnosti
ZM

pěkně poskládáno :-) dálnice u Kozího hrádku zas tak neruší, hustota provozu na D3 je ve srovnání s D1 nízká... u Benešovy vily jsem dosud nebyl, však tu bydlím teprve 6 let ;-) a na Hluboké (tedy dole v obci) mají od letoška svůj minipivovar - takže příště nemusíš do Strakonic ;-)

0 0
možnosti
Foto

díky za info...no kolem vily si už ale šel...aspoň :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jsem se moc příjemně svezl s Tebou, Jaromíre. Dík:-)

0 0
možnosti
Foto

rádo se Honzo stalo:-)

1 0
možnosti
Foto

moc hezké , užila jsem si pěknou podívanou:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, paráda, povedlo se, jako vždy. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Díky Lenko...zvláště když povedlo:-)

0 0
možnosti
Foto

Fantaz!R^

Ale za prvé:

Ten neidentifikovatelný děsivý černý mág na začátku má dokazovat Vaši přítomnost na té přírodní vyvýšenině?

Za druhé:

Nemělo být na té značce napsáno: "krávy"? Chápu, že za to nemůžete.

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...opravdu jsem to já a opravdu mě dopravní značení pobavilo:-)

1 0
možnosti
Foto

díky za svezení,... zdraví Tě Radka u Kanštátu... Ale že tu pohotově cosi neutajím, rytíři Jaromíre na hlučném oři, je, že ti závidím to muzeum Jaw a ČézetR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Radko...u nás se stejně nic neutají, spíš rozkecá.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik