Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, jak je to možné? že mi tento příspěvek utekl.:-(:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)už to Pavle neplatí

0 0
možnosti
Foto

To je monumentální nejen nevěsta R^

1 0
možnosti
Foto

ta se mi zdála nejvíc :-)

0 0
možnosti
Foto

Super R^ A potvrzuji že půlmilionové město se dá projet od jihu na sever, aniž by si člověk zadřel třísku v městském provozu. S výjimkou asi 3-4 přejezdů po přechodech frekventovaných tras :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)znalkyně...ano s těmi přejezdy napříč souhlasím:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Všechny jsou krásné, první je rozhodně osvěžující:-). A ze všech dýchá teplo a sluníčko, což je, zrovna dnes, více než povzbuzující.

0 0
možnosti
Foto

:-) osvěžující je výčerpávající charakteristika.

0 0
možnosti
ZM

první mě opravdu nezaujala, ale poslední jsem si teda rozklikl :-)))

0 0
možnosti
Foto

:-)jo ta je monumentální :-)

1 0
možnosti
Foto

Krása, kolik to bylo kilometrů? ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

asi 80 vzali jsme to nadvakrát s přespáním v Nedvědici:-)

1 0
možnosti

Tedy Jaromíre, to je ale s tebou hezký začátek roku! Bezva záběry všeho druhu:-)

Doufám, že ti ta nevěsta neponičila svými "parametry" foťák!;-D

1 0
možnosti
Foto

no bylo to na pováženou :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Pěkný výlet, to jste zmákli za den?8-o A ještě mi prozraď, jak vypadají online brusle.;-):-)

0 0
možnosti

no, přece stejně jako offline;-D

3 0
možnosti
Foto

Koukám, že jste měl také problém vyfotit pořádně Porta coeli a musel jste až do rohu :-) Tišnov je hezké město a řeka podél to samé. Krásně jsem si zavzpomínal, díky R^

0 0
možnosti
Foto

:-)jo přesně...až do úplnýho rožku :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik