Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík za nádherný výlelR^

bílé pávy mamé i ve Valdštějnské zahradě, ale jsou hodně oškubaní tak teď už vím,kde to jejich peří skončilo;-D

EU by měla zakázat mašlovačky;-D

pěkné a veselé

0 0
možnosti
Foto

:-) takže jsem to vlastně prozradil:-)dík...i Vám šťastné a veselé:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak teď jsem se příjemně naladila......

Správná atmosféra, právě i s tím jídlem....patří to přece všechno k sobě.... jídlo i pití na vánočních trzích........Šťastné, veselé a pohodové, VÁNOCE Jaromíre!R^

1 0
možnosti
Foto

Šťastné a veselé i Tobě :-)

0 0
možnosti
Foto

ráda jsem nakoukla, JaromíreR^ a povzpomínala. A ta vánoční výzdoba v Brně mi něco připomíná. Vlasy některých postav ilustrací Zdeňka Smetany - Křemílek, Vochomůrka a třeba maličká víla....)) achjo... všechno vánoční zkazím;-)

1 0
možnosti
Foto

nemyslím, že bylo něco zkaženo:-)dík za nakouknutí ;-)

1 0
možnosti
Foto

Diky za oziveni vzpominek na Brno a Bratislavu :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)když jsem oživil, jsem tomu rád :-)

0 0
možnosti
ZM

Jaromíre, paráda :-) orloj bez lidí viděti, mnoho štěstí míti (byť se jedná o ten olomoucký) ;-) ale nejvíc mě dostala ježibaba s uhrančivým pohledem ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)tak oni mají tři...aby se vystřídaly...na mě vyšla tahle:-)

0 0
možnosti
Foto

J58a83n 65P70r91a67ž84á94k

19. 12. 2016 10:38

R^Jaromíre, díky za krásné fotky a za přání. Leč marná sláva, ta poslední se mi stejně líbí nejvíc:-);-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásná prezentace nebo tedy fotoreportáž. Připadám si, jako bych všude také prošla a za to Ti díky. Přeji krásný zbytek adventu. LeniR^!:-)

0 0
možnosti
Foto

Lenko díky...všechno hezký do Vánoc...o Vánocích a po Vánocích.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Vy nikdy nezklamete. Teď jste mi ale výrazně podráždil chuťové buňky, lahůdky na obzoru však žádné. Co s tím?8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

vyřešit se to dá:-)díky

1 0
možnosti
Foto

P83e34t86r 39O87m44e80l51k94a

19. 12. 2016 9:52

Kdybyste si odpustil to módní focení vuřtů, tak by to bylo ještě lepší blog. Ale jinak R^

0 0
možnosti
Foto

A že Vy máte chuť na něco dobrého a po ruce nic?;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Nepálský výstup musel být strhující :-)

0 0
možnosti
Foto

byla to dřina, a to jsem navíc neměl mapu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik