Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krása, vánoční řetězy mě dostaly...a ozdoby, zkrátka parádní. Jenže je právě 11:40 a mám hlad jako vlk. Doprohlédnu až po obědě, musím si osušit oči....bez řetězů holt nejsou žádné Vánoce....R^V

0 0
možnosti
Foto

tak to je jasný:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Jaromire,umíte pěkně člověka naladit. Nejprve naplnit vánočními ozdobami, aby se nemohl pohnout a tak to zatížit v křesle, ze vydrží v křesle ani kdyby nechtěl. Moc hezké.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)uznávám, že to bylo trošku zákeřné:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromire, ve kterém ležení byla Tvoje základna? Díky, bezvadné fotky i titulky!:-)

0 0
možnosti
Foto

tak měl jsem základnu všude...kde bylo teplo:-)

0 0
možnosti
Foto

Inpozantní úvod a závěr. A vlastně celé R^:-)

0 0
možnosti
Foto

tak hlavně ten úvod:-)

0 0
možnosti

Tak jsem tu znova. Ty první čtyři fotky mě včera tak vykolejily, že jsem to nedokoukala!:-) A je to opět tak opravdový blog, jako samotná akce. A i když je to tedy uctění památky krvavé, vždycky mě na tom fascinuje ta autentičnost. Je to naprosto dokonalé. No, a konečně jsi taky pořádně vidět na fotce, jako pravověrný účastník - tobě snad sluší všechno!R^

Díky, Jaromíre, za krásné zdokumentování akce!R^

0 0
možnosti
Foto

:-)všechno ne...třena kovová přilba:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný bitevní přehled, vánoční řetězy vedou!;-D

0 0
možnosti
Foto

bez řetězů nejsou Vánoce, to je jasný :-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslel, že místo piva bude v závěru koňak :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-)pravda, tentokrát sem ho trošku ukryl uprostřed:-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že akce se vydařila.;-) Myslím, že ta pokojská asi něco slyšela, ale chytrá z toho nebyla. A ty účtenky jste měli naprášit.;-D;-D;-D Jak se ti povedlo prošvihnout tu střelbu. Jako vizuálně to chápu, ale i akusticky???

0 0
možnosti
Foto

asi jsem měl zalehlý uši :-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že tam byly český cedule. Celý to ochutnávat .....

1 0
možnosti
Foto

bez nich jsem ztracen :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik