Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pekny fotoblog.

Jo to byly casy! Politicky strany neexistovaly. Vladar a slechta pomoci uredniku a drabu svetu vladly. "Svata" :-) katolicka cirkev to ideologicky zastitovala. Zeny protivne, hadave, jezinky, zeny ktere muzum nechtely nebo nedovedly varit (timto si vsak jist nejsem) a zeny neverne se davaly na pranyr. Feministky a potencionalni feministky byly cirkvi prohlaseny za carodejnice a pak byly svetskou moci upaleny. Idealni delba prace mezi cirkevni a svetskou moci.

Predevsim na vesnicich zivot nebyl moc velky luxus. Potraviny vsak byly bez chemikalii a soulozilo se asi casteji nez nyni protoze televize ani pocitace neexistovaly. :-)

V clanku je asi jen jedina chyba. Kavu tenkrat neznali.

0 0
možnosti
Foto

:-)Jardo díky za koment...nic méně o kávě samozřejmě vím, ale zdálo se mi to vtipné:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, mikrovlnka, prostě všechno super...ovšem pivko taky!;-)

0 0
možnosti
Foto

jasně, souhlasím :-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, děkuji, opět nádhera :-)...krásné fotky a ještě lepší popisky R^

0 0
možnosti
JH

Přesně to co máme rádi. Jen ještě napište kde přesně se to nachází. Díky

0 0
možnosti
RP

Taky jsem ráda, že jsem se narodila do dnešní doby.R^Byla by mě asi stále zima.:-)

0 0
možnosti
Foto

a to neustále a dokola:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...ale já jen zdokumentoval:-)

0 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem chtěla být Havranpírkem!!!!!!;-D Tobě za objevR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

dík...tak si tam někdy zajeď :-)

0 0
možnosti

Perfektní, pane Šišo. Poeticky i technicky.

(jaká technika Vám slouží?)

1 0
možnosti
Foto

:-)díky...Coolpix p 7800 standartní kompakt

1 0
možnosti
Foto

Středověk? Já bych to viděl na raný pravěk, ale chybí hlavní důkaz, tedy ten člověk pravěký, doba tak 10 - 20 000 let zpět.R^

0 0
možnosti
Foto

tak vycházel jsem z toho, co říkal průvodce.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik