Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J24a70n55a 23M56a23j37o68v60á

25. 10. 2016 21:13

Jééé, to jsem ráda, že jsem se u Tebe stavila a vzal jsi mne na výlet. Díky :-).

0 0
možnosti
Foto

ani si tentokrát nezlobila:-):-)

0 0
možnosti
IJ

Hezké Jaromíre,jsi správný fotograf který dovede pozorovatele vtáhnout do děje :-)děkuju

0 0
možnosti
Foto

:-)díky, to se hezky čte:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DMikrovlnka a ladění nádobí.R^ A pivo má vcelku dlouhou tradici, i když možná tehdy bylo trochu jiné...;-)

0 0
možnosti
Foto

tak určitě nebyly lahváče.:-)

0 0
možnosti
Foto

jeden z mých nejhezčích výletůR^:-) Ale Jaromíre... nic se nezměnilo:-/ani po těch letech tam nemají ani jednu motorku, co? já to věděla že ne...no tak aspoň to jídlo:-)

0 0
možnosti
Foto

no je to tak...motrky žádný:-)

1 0
možnosti
TG

T21o76m10á58š 85G31a65y89e10r

25. 10. 2016 18:25

R^Moc pěkný a navîc silný závěr!;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) no co, kdo ví kam nebo k čemu spějeme.;-(

1 0
možnosti
ZS

Šišo Jaromíre, motorizovaný poutníku ... máme kousek odtam chalupu, ale nikdy jsem do Villy Novy nedorazila, asi bych se měla mírně zastydět, že ano ... ale na hřbitově jsem byla, ten jsem vynechat nemohla.. a do hospody jsme chodili na pivo pěškobusem asi 4 kilase, to bývala ještě hospoda plně funkční a majitelka dělala absolutně lahůdkovou tlačenku, hospodští ze staré školy, pro které bylo skvělé pivo a něco k zakousnutí věcí stavovské cti ... njn, bejvávalo, asi tak před milionem let.

0 0
možnosti
Foto

:-)no je to tam sice bez občerstvení...ale i tak to stojí za to :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné brdo! R^Ale civilizace je přece jen civilizace.:-):-):-)

0 0
možnosti
ZM

paráda :-) hlavně to pivo na konci :-)))

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre co dodat? Snad jen R^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,57
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik