Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Valaši chodí na jedno! ... do mne opravdu rozesmálo R^

Valachy mám rád ... krajinu i lidi.

3 0
možnosti
Foto

Tyjo, hned bych tam jela! Ty dřevěný kostelíky a domky, jedna radost!

0 0
možnosti
Foto

Ten dřevěný kostelík ve Velkých Karlovicích byl fakt nalakovaný? A to se dělá? Fuj!

Nebo ten maskovaný černý čertovský kostelík ve Velké Lhotě u V.M., ovšem uvnitř překvapivě zase bílý andělský, no to je "bomba"!

A s tou jednou rodinou to také přehánějí, alespoň tahle dvojice. Ta ženská toho chlapa vážně drží na uzdě, však to také chudák dává najevo. Okamžitý rozvod!:-)

1 0
možnosti
Foto

no nalakovaný...spíš jen čerstvě natřený, ale v prudkým slunci se to lesklo, tak jsem musel přijet navečer...a ta dvojice...další histrorii neznám:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, připomněl jsi mi samá krásná místa, hned bych se tam zas vypravil. A konzervy pro býložravce nemají chybu, to jsem ještě neslyšel;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)dík Honzo...taky jsem to ještě neslyšel...mě to tak napadlo:-)

1 0
možnosti
OF

Toleranční patent je z roku 1792, myslí, Josef II.

Zajímavé je že Bystřici / u Třince / je evangelický kostel z roku 1811,myslím, a věž má,ale je asi 50 m od cesty a hlavně, hlavní vchod nesměřuje na cestu.

Je to impozantní zděná stavba, katolický je malý a dřevěný.

Jaromíre, jak tak navštěvuješ ty kostely, tak by ses měl také jednou

pomodlit. Třeba bys přestal kouřit a za ušetřené peníze bys to mohl zkusit kolem světa .;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Ondro tvých rad se vyplatí držet:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný...spousta hezkých staveb na snímkách :)

1 0
možnosti
Foto

:-)zvláště na ty dřevěný jsem jak dělaný :-)

1 0
možnosti
ZB

Pěkné fotky a dobrá upoutávka pro ty jako já,co to nemají daleko a hledají zajímavé místa pro výlet.Jen tu hloupou prupovídku s "mladými silnými muži co utíkají místo,aby bojovali..."Za koho podle Vás mají bojovat,za diktátora,kterého nesnášejí za pochybné skupinky opozičních sil,nebo za džihádisty?V Syrie je občanská válka a dost lidí nemá chut položit život ani na jedné straně.To není žádný "boj za vlast",pokud ani na jedné straně není nikdo za koho by jste byl ochoten obětovat život...

0 0
možnosti
Foto

no jo, ta fotka je ještě s průpovídkou když byla na fcb...uznávám, že se to tam nehodí a mažu :-)

0 0
možnosti
MK

Na Lhoty vidím z baráku R^

Jinak v zámku Žerotínů ve Valu je teď pěkná výstava.

1 0
možnosti
Foto

:-) no vida jak jsem se trefil. Dík za info a R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik