Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný místo...a ty hříbky! Tady sucho jak na Sahaře, o nich se nám může jen zdát!;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)tak to já nevím...na houbách jsem letos ještě nebyl...fut někde courám :-)

0 0
možnosti
Foto

Nadhera! Diky za pekny fotoblog.

0 0
možnosti
Foto

Jardo dík za nahlídnutí a pochvalu:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezká chaloupka a lyžařka stojící za ohlédnutí :)

1 0
možnosti
Foto

:-)no právě...přiznávám..musel jsem zastavit...bylo jich tam víc :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)díky...to byl taky účel:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je hezké, Jaromíre.:-)

Loutky však houby z košíku nepotřebují a ta holčina na silnici si jich asi ani nevšimne, takže sem s nimi, je čas oběda:-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, tobě se to řekne...:-)

1 0
možnosti
PK

Zdravím, jo pěkně jsem se pokoukal.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)ahoj...to mě těší :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Jaromíre, bohužel v tomto případě nemohu být spokojen, Jako vše by bylo hezký, ale tou 6 fotografií, to jsi mě naštval. A dost, protože já letos nenašel ani jedinou jedlou houbu. Za to ti dávám, jen jednu karmu;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle ani jedna houba... ale jedna karma..toho si cením :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik