Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, díky za super fota a tím i atmosféru...když už jsem to zase prošvihla!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

tak hlavně když už si pamatujedš...kdy to bude příští rok :-)

1 0
možnosti
Foto

Madonna mia, nejvíc mě hlavu zamotala ta cimbálovka Aleše Smutného. Ten druhý houslista je dvojče toho prvního, či tentýž ve stereo podání?

0 0
možnosti
Foto

tak daleko je neznám:-)

0 0
možnosti
LH

Parádní akce, hodně lidí, to je skvělé. A nejlepší je opravdu (hned po Tobě!) purkmistr s mobilem :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-)to víš...bez mobilu to nejde..ani v současném středověku:-)

0 0
možnosti
ZM

nejlepší fotka na konec :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)tím si rozhodně nejsem jist:-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^tak na ty Svitavy jsem zvědavá, hlavně na to vaše náměstí.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, musím uznat- hezky jsi se zmaloval.R^

1 0
možnosti
Foto

a mohlo to být ještě horší :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak, na Svitavské pouti jsem včera strávil skoro celý den.

Též mám několik fotografií.

Málokde mají tak pěkný kulturní program a takový výběr občerstvení jako na Pouti ve Svitavách.

Karma R^

0 0
možnosti
Foto

díky nedaleký kolego :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik