Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky...bylo to těžký téma:-)

0 0
možnosti
Foto

No, že jsme to tedy těm ymperyjalistům nandali, co? R^

1 0
možnosti
Foto

:-)ani pořádně nevím, na kolik tanků to bylo:-)

1 0
možnosti
Foto

No a teď si představte Jaromíre, ten báječný rumrejch mezi těmi tunami železa na Colours of Ostrava. Má to svůj půvab a je nám tam Ostravákům vždycky 4 dny moc fajn. Co jste říkal na Bolt café na věži?

Jinak díky za fotoblog.

2 0
možnosti
Foto

až tak vysoko jsme nebyl :-) spíš jsem to prošlapal jen tak, jak mě napadlo...věřím, že na koncerty to je supr a jsem potěšen, že to slouží i jinak:-)

0 0
možnosti
Foto

Samá zrzka...a já tam dnes mám jenom jednu :))

2 0
možnosti
Foto

no teda v tom si dnes fakt pozadu a nechcu malovat čerta na zeď...ale tento blog těžko doženeš:-)

1 0
možnosti
OF

Nechápu,proč ten Rotschild nechce ty Vítkovice zpátky.Vždyť za kilo železa dnes

dávají 5 Kč.:-P

0 0
možnosti
Foto

cena by se jistě snížila...při tom množství:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik