Diskuse

Do Krnova na kole, z cyklostezky na pole.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

krásný fotky...a s těmi předsudky je to přesně tak, jako rodilá Pražačka jsem měla o blízkém Kladně představu, že je hnusný a okázale jsem ho přehlížela, no a pak jsem se tam jednou vydala a byla jsem nadšená

0 0
možnosti
Foto

jasně, předsudky nevytvářet:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, všetečná otázka: Jak vezete kolo na motorce? Tedy v případě, že tam nejede vlak? ;-D

0 0
možnosti
Foto

vezmu buď kolo a nebo motorku...obojí najednou nelze :-)

0 0
možnosti
Foto

Bezvadné!! Jen houšť Jaromíre!

0 0
možnosti
Foto

:-)huošť to nejde...to už bych potil :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, Krnov před pár lety překvapil i mě. A to i při pouhém průjezdu autem. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

To je městečko jako ze škatulky. I pěšinku mají povedenou :-)R^

0 0
možnosti
Foto

povedlo se jim hodně...třeba vystěhovat některý spoluobčany:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Po poli? To snad né...;-D A vybrat si zdáli viditelnou základnu je super nápad.;-)

1 0
možnosti
Foto

jo po poli, ale jen kousek:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké fotky a úžasné komentáře.R^

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre super,

vtipně psané, úžasně nafocené....

Ráda to čtu i prohlížím....R^R^R^

Zdravím ze Z...,tam, co vám nedali oběd...OSTUDA

1 0
možnosti
Foto

:-)díky a...dobře si pamatuju:-)

0 0
možnosti