Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zdravím ty, co pořád někde courají. Parádní místečka. A na ten kopec určitě vylézt půjde.;-)

2 0
možnosti
Foto

tak jo půjde, ale púroč když tam vedou lanovky:-)

0 0
možnosti
Foto

Před třemi lety jsem si udělal základnu v Bešeňové a objížděl jsem okolní termály Lúčky, Oravici. Paráda, mezi tím Demänovské jaskyně, Chopok a jiné zajímavosti. Letos to vidím s těmi termály podobně, ale až za Popradem.

2 0
možnosti
Foto

tak termály jsou fajn, ale jsou i utajené...pro domácí, o kteým turistům neřeknou :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky. Jaromíre, připomněl jsi mi jarní dovolenou:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)dík Honzo...připomenutí neni nikdy na škodu:-)

1 0
možnosti
MS

Pěkné, jako vždy. R^

0 0
možnosti
JH
Foto

:-)díky, hezky se to čte:-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva, ale PLZEŇ nebo ŠARIŠ!

0 0
možnosti
Foto

no...věřte nevěřte...pil jsem Šariš...nebyl špatný a zdálo se mi to slušnější:-)

1 0
možnosti
Foto

No paráda! Zdá se, ze počasí se povedlo. Zkrátka, poznej i krásné Slovensko.:-) Díky.

1 0
možnosti
Foto

dík...na Slovesku je fajn...našinec se domluví:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik