Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, senza procházka tvým blogem, jako bych tam bylaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)to jsem rád že jsem věrohodný, díky:-)

1 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre krásná cesta a krásné obrázky. Na chopku jsem byl a tak jsem si to trochu zopakoval.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

opakování nikdy neškodí:-)díky Pavle

0 0
možnosti
Foto

Vidím tu pohodičku...a ta lázeňská vana před těmi peřinami v okně, ta vypadá faakt betálně, Jarku :))

1 0
možnosti
Foto

:-)no to je ta konečná a poslední procedura :-)

2 0
možnosti
JR

J35a83r83a 38R98a54n15k

25. 6. 2016 20:50

Na tuhle skoro svycarskou krasu jsem uz temer zapomela, karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Slovenské chalúpky, to se mi trochu zastesklo po návštěvách u bratov Slovákov R^:-) A je vidět, že i na Chopok dorazila móda dláždění horských chodníků, jako třeba na Lysou horu v Beskydech. Pitný režim vyhovující :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)díky za schválení pitného režimu..i nadále se budu snažit:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kdepak, ty víš kam se vrtnou do pěknýho kraje. A ta polévka, ta mě zaujala.R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle určitě lepší než traktor na vrcholu:-)

1 0
možnosti
Foto

To nahoře byl zřejmě první bagr, který zdolal severní stěnu Chopoku :-)

Jinak ale upřimně závidím. Krásný pobyt i fotéčky R^

2 0
možnosti
Foto

ten traktor mě fakt dostal a vůbec celá ta stavební činnost:-/:-)

0 0
možnosti
ML

M46a82r68t28i33n 73L50a59c28o

25. 6. 2016 17:53

Krásne fotky.R^ Musím vás ale opraviť: Starší názov vrchu nad Vlkolíncom je Hýrová, alebo Hyravá. Oficiálny názov je Sidorovo. Miestni ho volajú Žiar.

1 0
možnosti
Foto

no místopisně na tom zjevně nejsem nejlépe, ale díky za upřesnění a pochvalu:-)

0 0
možnosti
Foto

Slovensko je moje dětství a můj táta, co mě tam bral... Zná všechno,každý kopec,horu ,dolinu... a já se tu u blogu teď tetelím blahem. a smutně vzpomínám., jak dlouho jsem tam nebyla.... Vlkolinec a Nízké Tatry...Nízké Tatry třeba on má raději než Vysoké... Tak Díky, Jaromíre:-);-)V

3 0
možnosti
VF

Jak já Vám rozumím.

Milujem Slovensko. Nejen stejnojmenný pořad, ale celou zem a lidi. Bratia majú všetko: Hory, nížiny, místo moře termály a živý úžasný folklor. Dnes už jen vzpomínám, nedostanu se tam. Takže také děkuji - Jaromíre Šišo.:-)

3 0
možnosti
TG

R^Moc pěkný, a vtipné "popisky"..:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik