Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaromíre, fotek jsem bohužel viděla jen pár (tolik kolik jich mobil natáhne).

Ale měla jsem to štěstí, že se "vešly" ty kouzelné baby!:-) Ty jsou opravdu super!

Na zbytek fotek si musím počkat do zimy:-), až se vrátím k pc.

Ale jak je u Tebe zvykem, nejen fotkami je člověk živ, a tak i doprovodný text je bezva.

Díky!

0 0
možnosti
Foto

Jano, trošku jsem ty odpovědi přehodil..vlastně úplně :-)

1 0
možnosti
Foto

J23a36n72a 15M52a50j43o72v12á

27. 6. 2016 16:36

Jo...a jižanky v úvodu, ty mne dostaly zcelaR^R^

0 0
možnosti
Foto

no v místním místopise nevynikám:-)a jižanky...co mám povídat, byly skvělý :-)

1 0
možnosti
Foto

J18a35n60a 42M79a52j72o27v56á

27. 6. 2016 16:35

Vlkolínec je nádherný, máme tam kamarády, protože jsou taky "f tomu unesku". :-). Jen jsou tam lidi občas otrávení, když jim túristi lezou do kuchyní, protože si myslí, že jsou ve skanzenu.

Nejmenuje se ten kopec nad vesničkou spíš Sidorovo?

No, krásně sis to poláznil :-)

0 0
možnosti
Foto

jižanky byly skvělý :-)

1 0
možnosti

čemu nerozumíš na termínu "semlel teto"? :-) jinak pěkná panoramata v té eurocizině mají :-)

1 0
možnosti
Foto

no jo...kolik jazyků znáš tolikrát si člověkem...já jen 2x :-)

0 0
možnosti

Temperamentní jižanky ... pak jsem už nebyl schopný se soustředit .-))

0 0
možnosti
Foto

:-)to Ti věřím, byly suprový a nic je už překonat nemohlo:-)

0 0
možnosti
Foto

To jsou moc hezké fotky:-)R^Na Slovensko se chystáme, nevím, jestli letos,ale chci tam co nejdřív.

A pivo Šariš vaří kde?;-) Manžel mi tu říká, že je to samo*er.

1 0
možnosti
Foto

vlastně ani nevím kde ani jestli to je samoser:-)

1 0
možnosti

Krásné fotkyR^jakou značkou fotíte?

0 0
možnosti
Foto

Kompakt Nikon Coolpix P7800

0 0
možnosti

Paráda, krásná reportáž, díky Jaromíre :-)

1 0
možnosti

Jste jednim z mala zde, kteri dokazou potesit. R^V

1 0
možnosti
Foto

:-)díky, to se mi dobře četlo:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik