Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IT

Fotky a prezentace paráda. Prokliky jsem se naučil od Vás, ale souhlasím s panem Chudáčkem. Popisky patří pod fotku.

Zdraví Tomeček

1 0
možnosti
Foto

Pekne fotky a moc hezka akce. Pekne damy, pekne roby, a nadherna auta, hezke mesto.

Jen jedna vec fotoblog trochu kazi, ...........popisky umistene nad fotkou misto pod ni. Rad si nejprve fotku prohlednu a az pak si prectu, co na ni je. Jaromire uz jsem Ti to jednou psal a vim, zes mi na to odpovedel. Me to vsak stale vadi a u tohoto nadherneho fotoblogu je to skutecne skoda.

3 0
možnosti
Foto

Jardo jasně, rozumím tomu, ale už to měnit nebudu, zmátl bych tím mnohem víc lidí...ja to vidím jako příběh který se odvíjí od shora dolu včetně textu na jeden "zátah" :-)

0 1
možnosti
Foto

Krásné i to Tvoje selfíčko v salonu.Tiše dámám závidím to maskovací oblečení,tam se toho dalo schovat,široké sukně, skryly i to nějaké kilíčko navíc a lecjakou nedokonalost,no ale musím uznat,že i mini mají něco do sebe,zvlášť pro pány.Tak že palce nahoru a ryhle další fotoreportáž,zdravím :-):-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno dík...no nevím, jak bylo sdámám v tom slunku:-)

0 0
možnosti
Foto

Je taaam...a je nádhernááá R^

1 0
možnosti
Foto

přesně jsem věděl co tam musí být:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě pracovně inspirovala ta lavička na pevné nakloněné rovině stříšky, zajištěná proti sesunu řetězem. Zajímavý nápad.

2 0
možnosti
Foto

ale jen jako dekorace..sedět se na ni nemohlo, i když...kdo ví :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krása všeho druhu, zamlouvám si místo na horní tribuně:-)

2 0
možnosti
Foto

ještě tam jedno je :-)dík:-)

1 0
možnosti

Viděl jsem v lázních ducha, hubu měl k uchu od ucha .-)

Teda ... takových krásných holek je v Litomyšli! .-)

1 0
možnosti
Foto

a klobouky všem slušely :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je nádhera. Krása. Z mojí strany čirá závist. Já chci taky takovej klobouk:-), aspoň jeden. Příští rok se tam budu muset vypravit aspoň na čumendu.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

určitě příští rok nevynechejte :-) dík;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik