Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Jaromíre, díky za fota a hezká slova k nim. I já mám zatím stále jen smutné fotky, které občas prosvětlí nějaký barevný kvítek, ale jinak...musíme si ještě počkat. :-/

1 0
možnosti
Foto

jasně Lenko...čekáme :-)

0 0
možnosti
Foto

Na ty ruiny je fakt smutný pohled, ale aspoň že je tam špetka pozitivna - kytičky, atd...:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-)jo. pozitiva jsou důležitý:-)dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

A co motorka...také nekvete? ;)

2 0
možnosti
Foto

:-)nastěstí ne, asi samý chrom:-)

1 0
možnosti
ZM

reportáž jak z třicetileté války... ale blejská se na lepší časy ;-)

1 0
možnosti
Foto

tak blejsklo se na poslední fotce :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, předně tě zdravím a co se týče této nádherně vyzdobené výkladní skříně, tebou stvořené lze jen dodat, že Orličky jsou nádherné a tobě patří karma.R^

1 0
možnosti
Foto

díky Pavle za návštěvu a pochvalu:-)

1 0
možnosti
Foto

na závěr pivo R^ dostali mě petrklíče :-) hezké fotky R^

1 0
možnosti
Foto

díky Jano...pivo je u mě už tak trošku profláklý:-)

0 0
možnosti

Nejlepší na konec ... takže všechno dopadlo dobře! .-)

2 0
možnosti
RP

R^ Orlické hory mám taky blízko, výlety tam taky končí jako u Vás...

0 0
možnosti
Foto

však to je fajn místo...a s dobrou cukrárnou :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kdo o Neratovu slovem se zmíní ... natož fotkou... VVV bratrem mým pokrevním... Myšlenku střechy vnímám jako nejdotaženější mystiku, z níž se církev musí blahem vznášet... Orlické hory, Neratov, kraj Královéhradecký... to jako Nový Jork a Liptákov... R^R^dík

2 0
možnosti
Foto

rádo se Radko stalo...jsou to moje oblíbené hory...a taky to tam má kousek:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik